Beantwoorden
FredericJ
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Netflix en YouTube problemen

Hallo,

 

Geen idee of dit probleem al gemeld is:

 

Wanneer ik op Netflix naar een HDR programma gekeken heb en terug switch naar een gewoon, niet-HDR programma, zijn de kleuren helemaal niet natuurlijk meer. Dan moet ik de tv box heropstarten en dan zijn de kleuren terug normaal.

Daarenboven merken we ook dat het geluid bij de Netflix en YouTube-app via de box heel vaak asynchroon lopen.

 

Wanneer we naar Netflix of YouTube kijken via de ingebouwde app op de smart tv werkt dit uitstekend, zowel qua klank en geluid.

 

 

0 Likes
7 reacties
Ex-Netweter
 

Netflix en YouTube problemen

Hallo, heb je soms een Samsung TV? Want je probleem met de kleuren heb ik ook als ik HDR Prime en/of Netflix kijk via mijn Apple TV (ik heb nog geen TV-box).

Daarom denk ik dat dit meer een tv-gerelateerd probleem is.

🙂

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Netflix en YouTube problemen

Die TVbox toch... hij zal,nog niet voor morgen zijn.
Never trust in Dust
0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Netflix en YouTube problemen

De app die telenet gebruikt zal waarschijnlijk nog vol bugs zitten.

Hele TVBOX gebeuren lijkt mij nu al een grote hoop miserie.

Men is zelfs nog niet in staat om normale ondertitels deftig op uw scherm te krijgen ??

Zelfs YouTube is in stereo en niet Dolby .

Netflix is Dolby terwijl de originel Netflix app Dolby Digital Plus heeft.

 

0 Likes
FredericJ
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Netflix en YouTube problemen

Hallo Pops,

 

ik heb een Philips tv, al kan het natuurlijk een algemeen probleem zijn onder Android-gestuurde smart-tv’s.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Netflix en YouTube problemen

Hey @FredericJ Samsung heeft als os Tizen, dus daar kan het niet aan liggen (hiermee bedoel ik het algemeen probleem met Android). Heb er mijn hoofd ook al over gebroken.

Ik houd de software updates in de gaten en hopelijk zal dit ooit enig soelaas brengen 😉

Alhoewel, sedert ik het Play abonnement heb genomen kijk ik minder en minder naar Netflix en Amazon Prime...

🙂

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Netflix en YouTube problemen

@Ex-Netweter 

Ik kom van bij Proximus, waar ik ook Netflix had. En sinds ik nu Play More heb van Telenet, vind ik Netflix maar niets meer...

Never trust in Dust
KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

Netflix en YouTube problemen

Ik gebruik geen Dolby dus weet ik niet wat ik mis.  Maar de klank die uit mijn stereo-speakers komt is super, zowel van tv-kanalen, tv-theek als Netflix.  

Ben content dat ik geen Proximus-klant ben.  De technische problemen die ik op professioneel vlak heb met de kwaliteit van de verbinding....  Helaas kiest mijn werkgever niet voor Telenet.  Maar dat staat natuurlijk los van het testen van een tv-box 😉

0 Likes