Beantwoorden
laserlord
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Handje vol! Goed gevonden!

Nieuwe TV-box en sleeptimer (auto standby)

De nieuwe TV-box heeft een auto standby functie, wat leuk is om energie te besparen, maar via het menu kan deze blijkbaar niet meer uitgezet worden, het maximale qua standby tijd is 24u.  Ik mis hier echt een "uit" functie, is deze ergens verborgen of kan dit in een nieuwe update aub toegevoegd worden telenet ?

 

Ik werk met domotica waarbij de decoder 24u/24u "live" moet blijven, ivm distributie naar verschillende ruimtes, ik heb geen zin om elke keer manueel de box ook aan te moeten zetten...  tenzij jullie een discrete "aan" en "uit" IR functie hebben ?  Dan zou me dat ook helpen.

 

Indien "uit" niet kan, ook niet in een software update, is het mogelijk om bijvoorbeeld "20u" ook als functie toe te voegen voor auto stand by ?  Dan kan ik dmv een geprogrammeerde IR puls "aan" hem elke ochtend automatisch aan laten gaan 😉

 

Thanks for listening, nu even verder kijken naar het nieuwe speeltje.

 

Greetz, laserlord

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nieuwe TV-box en sleeptimer (auto standby)

@laserlord 

Ik weet niet wat je gaat distribueren uit of met een toestel dat zelf niets bijhoudt.

Alles is in de cloud bewaard en is altijd en van overal bereikbaar.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nieuwe TV-box en sleeptimer (auto standby)

@laserlord 

De diepste "uit" mode is de instelling "eco start". Na ongeveer 1 minuut is hij helemaal van de kaart.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
laserlord
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Handje vol! Goed gevonden!

Nieuwe TV-box en sleeptimer (auto standby)

Alles draait hier op domotica, niet alleen voor de verlichting maar ook voor alle a/v bronnen.  Ik werk met een matrix die vele bronnen naar vele uitgangen kan dupliceren.  Handig, met bv 1 centrale bluray, ps4, xbox, digicorder... zo wordt meekijken overal echt eenvoudig, zonder dat je overal smart tv’s of bv chromecastjes nodig hebt.

0 Likes