Beantwoorden
koen21
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
π-DAY! YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes.

Nieuwe Telenet TV box

wanneer kan men de nieuwe telenet tv box aanschaffen?

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

Nieuwe Telenet TV box

@koen21  voorjaar 2019 Maaar het is lente en er is nog geen datum, nog efkes geduld.

beter goe product en geduld....

Jos

0 Likes
stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Nieuwe Telenet TV box

ik had de tvbox gekregen. ik heb modem-only, en die werkte daar niet eens op.... (eind vorig jaar)

Ik heb het wat gevolgd... Er was op een moment gezegd, "begin 2019". Maar door de vele problemen,

ze krijgen  het maar niet goed in orde, blijkbaar al naar "voorjaar 2019".... Telenet kennende, zal het eerder najaar worden. Wees blij, testers krijgen zwarte schermen, lijnen op het scherm, opnames die niet gebeuren, foutmeldingen,... Ze hebben het daar zwaar onderschat blijkbaar. Nochthans valt de tvbox onder liberty global. Ze begonnen dus eigenlijk al met een werkend product dat moest aangepast worden aan belgie... 

Maar ja, heb al een en ander meegemaakt met telenet. Schrik er niet echt van. 🙂

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe Telenet TV box

@stefanu  wat u allemaal zegt over de bugs kan zijn maar het is een TESTFASE daarvoor krijgen de testers playmore gratis heel de testperiode, en de testers zijn niet verplicht geweest, waren voor de test op de hoogte gebracht dat er storingen en bugs konden zijn, uiteraard zijn er nog bugs op te lossen maar er is al hard aan gesleuteld.

Jos

Rameider
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Nieuwe Telenet TV box

Ik heb 2 tv boxen en over de GROTE lijnen tevreden , maar er zijn enkele punten die nog moeten verbeterd worden: sommige programmas die opgenomen zijn kan ik niet afspelen , krijg melding :SORRY PROBEER LATER.....

En bij de ondertiteling ontbreekt er telkens 1 letter , de ene keer is het de J de andere keer de L MAAR het verbeterd en de compensatie die we krijgen is ook niet niks , voor wie het gebruikt.

Iets nieuw heeft altijd zijn mankementen .

0 Likes