stefanu
Freshman Meerweter
stefanu
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
19-11-2022
16:14
|
Lid sinds: 04-06-2016
Datum laatste bezoek: 19-11-2022 16:14
Ranking
Freshman Meerweter
11-05-2022
10:10
Bij vorige acties moest ik volgens de website een afspraak maken met een technieker ook al bestelde ik maar 1 tv box. Veel gechat en gebeld, maar 'ga maar naar de winkel' was het antwoord. Tja, dat is dus volgens Telenet 'bestellen vanuit je luie zetel' Nu, moet de laatste actie kon ik bestellen. Kreeg mooi een mail dat de tv box 'onderweg' was. En paar seconden later een mail 'dat er een probleem was'. Met 'de betalingen of iets anders'. Mijn betalingen zijn gedomicilieerd. En ondertussen de bevestiging dat dit zeker niet het probleem is. Wat dan wel je het probleem is? Niemand weet het. Ze kunnen het nergens vinden. 'ga maar naar een winkel' Chat en bellen helpt niet. Telenet..... Voor de rest weinig problemen, maar ALS je een probleem hebt, weten niets en is het een lijdensweg. Je zou denken met hun reclame, dat ze de tv box willen 'pushen'. Alleen, het lukt gewoon niet.,.
... Meer weergeven
22-03-2022
22:34
Heb al contact gehad via Whatsapp. Zij kennen blijkbaar hun eigen website niet. Uiteindelijk stelde men voor, om het zelf in te geven in hun systeem. Voor mij goed.... Maar kreeg dan de boodschap dat ze het zelf ook niet konden.... Terug naar af. Ik denk dat ik gewoon de afspraak ga maken, en als die technieker dan aan de deur komt, mag hij juist de box afgeven, en dan terug vertrekken... Heel spijtig... Met zie geen andere oplossing
... Meer weergeven
22-03-2022
11:47
@Suzy ik heb weer een mail gekregen om gratis naar een tvbox om te ruilen. IK wil maar 1 tvbox, dus een technieker is niet nodig. Ik kan enkel "Maak een afspraak" kiezen om verder te gaan.... Dus, ik MOET blijkbaar toch een technieker laten langskomen? Da's nu al de tweede keer dat ik zo'n mail krijg, maar ik heb hier nog altijd geen oplossing voor... Ik zou de tvbox zelf willen installeren, en de digicorder (zoals in de mail vermeld, terugbrengen/terugsturen).
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
installatie
-
TV-box
12-01-2022
07:11
tja, klantendienst , zoals altijd, niet voldoende op de hoogte.... Telenet is goed, zolang je hen niks moet vragen, want dan is het elke keer een lijdensweg.
... Meer weergeven
12-01-2022
07:09
Beste ...., Je las het hier al: met de nieuwste Telenet TV-box wordt het pas echt persoonlijk! Zo geniet je van een eigen Home-pagina met een overzicht van je meest bekeken kanalen, je opnames, waar je gestopt was … En je nieuwe box krijg je voortaan nog persoonlijker in handen: gewoon gratis gebracht tot aan je voordeur. Zap snel naar de bestelknop! De switch kost je eenmalig € 50, ook als je meerdere boxen ruilt. Je TV-box wordt binnen de 5 werkdagen gratis bij je thuis geleverd. <hier een box waar je op kan klikken , met als tekst "Bestel hier je nieuwe TV-Box> De switch kost je eenmalig € 50, ook als je meerdere boxen ruilt. Je TV-box wordt binnen de 5 werkdagen gratis bij je thuis geleverd. .....nog wat reclame enz....
... Meer weergeven
01-01-2022
20:55
Ik weet niet wat de bedoeling van jouw oplossing is. Maar Telenet weet welke modem ik heb, een kijken dit op afstand opvragen ook...
... Meer weergeven
31-12-2021
12:27
Heb het uiteindelijk opgegeven. 22 december stuurt Telenet en mail dat ik vanuit 'mijn luie zetel' de tv box kan laten opsturen. In realiteit, na telefonisch contact met helpdesk, met contact via Messenger, via Whatsapp, .... Komt het er op neer: 'ga de tvbox zelf ophalen'
... Meer weergeven
30-12-2021
15:25
Het grappige is dat een paar jaar terug, ik plots de tvbox toegestuurd kreeg. Na een week elke avond met de helpdesk (met de nodige wachttijd) gebeld te hebben, kwamen we er achter dat toen mijn modem niet compatibel was. Dus, kon ik zelf de tvbox terugbrengen.
... Meer weergeven
30-12-2021
11:02
Update: Blijkbaar wordt er, als je via de website van telenet de "switch naar tvbox" wilt doen, zowieso een technieker meegestuurt. Heb dit dus laten weten via messenger/whatsapp. Na lang wachten, kreeg ik dan toch antwoord. Uiteindelijk zouden ze zelf er voor zorgen dat de tvbox opgestuurd werd, en werden mijn gegevens gevraagd. Weer een dag later, kreeg ik weer een bericht, dat ze het niet in "hun systeem" konden aanvragen. Ik ben nu klant van telenet sinds telenet is opgericht. Bijna elke keer als er iets gevraagd wordt, is het een lijdensweg... Gelukkig heb ik niet dikwijls iets nodig... Oplossing : "ga zelf de tvbox halen in een telenet-winkelpunt." Tja, waarom ze dan vanuit telenet dan mails sturen met als boodschap 'bestel de Telenet TV-box nu ook vanuit je luie zetel …' is mij een raadsel....
... Meer weergeven
29-12-2021
07:27
Wel, heb ook contact gehad via whatsapp en messenger. Daar kunnen ze ook niet echt helpen, en stellen ze ook voor om anders de tvbox zelf op te halen. Ik begrijp echter niet dat eerst Telenet een mail stuurt die stelt dat je de tvbox nu gemakkelijk kan krijgen, want ze sturen je hem zelf op. Als je dit dan wil laten doen, dan blijkt dat dit toch weer niet zo vloeiend verloopt. Ik wil gerust de bestelling doorlopen. Maar, als de technieker dan aan mijn deur staat, zal ik hem onverrichter zaken moeten terugsturen. Als hij het is die ook de tvbox mee heeft, kan hij die dan enkel afgeven. zou toch wat spijtig zijn.
... Meer weergeven
28-12-2021
20:25
1
Ik had de vraag gesteld via de website van Telenet. En toen werd ik wat later gebeld. Bedankt. Ik zal jouw voorstel proberen. Erg dat als je een vraag stelt via de website van Telenet zelf, en iemand van de helpdesk terugbellen, dat die persoon niet helpt. Jij, alvast bedankt
... Meer weergeven
28-12-2021
18:34
Misschien iets voor @Suzy ?
... Meer weergeven
28-12-2021
14:23
1
Zoals velen heb ik een mail gekregen om te "switchen" naar een tv-box. Gewoon op een button klikken, en.... Maar als ik dat doe, moet ik een afspraak maken????? Heb al met de helpdesk van telenet gebeld. Daar zeiden ze, dat, als je 1 tvbox bestelt, dit automatisch herkend wordt en er geen technieker gestuurd wordt. (wat ik ook wil, ik zal de tvbox wel zelf installeren) Nu, als ik dan de "afspraak" maak, krijg ik de melding "Je koos ervoor om je toestel(len) door een Telenet-technieker te laten installeren bij je thuis." met een bevestigingsbutton erbij. Daar klikte ik nog niet op, omdat dit niet is wat ik wil. Hoe kan ik de tvbox gewoon laten opsturen, zonder dat er een technieker meekomt? mvg, stefan
... Meer weergeven
- Tags:
- tvbox
Labels:
- Labels:
-
installatie
-
TV-box
22-05-2021
16:57
Het is gelukt, maar de nummers die ik niet heb overgenomen staan er nog wel tussen als nummers 'prijs volgens verbruik' Bedoeling is dat ik deze niet meer heb. .
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 28-12-2021 20:25 | |
1 | 28-12-2021 14:23 | |
1 | 18-05-2021 17:57 | |
1 | 16-02-2021 20:32 | |
1 | 04-02-2021 08:59 | |
1 | 17-12-2019 14:56 | |
1 | 28-06-2019 21:01 | |
4 | 26-04-2019 23:08 | |
2 | 26-04-2019 13:24 | |
1 | 21-01-2019 19:56 |