Beantwoorden
stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Gsm-nummers bij upgrade van WIGO naar ONE(up) behouden

Ik heb nu WIGO. Daarbij zijn 5 simkaarten inbegrepen, die ik MOEST aannemen. Ik gebruik er maar TWEE.

Nu, als ik zou upgraden naar ONE(UP), heb ik 1 simkaart inbegrepen en zou ik er 1 extra bij kiezen.
Dus, de telefoonnummers van de twee simkaarten zouden moeten overeenkomen met de twee die ik in gebruik heb. 

Ik heb, om te proberen, eens geclicked op de upgrade, en ik kwam tot het kiezen van de extra simkaart, maar ik zie niet direkt waar ik kan zeggen welke gsm-nummers ik wil behouden. 

Ik wil ten allen tijde vermijden dat ik deze kwijtspeel... Hoe wordt dit geregeld? Wordt er verder in de upgrade procedure deze vraag gesteld? Of kan ik beter eens bellen?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: One (up) upgrade vanaf WIGO

 

11 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gsm-nummers bij upgrade van WIGO naar ONE(up) behouden

@stefanu  

Als je alles bij Telenet al geactiveerd hebt staan zal ook alles automatisch in de upgrade mee komen. Je telefoonnummer is enkel nodig als je over gaat naar telenet zodat deze weten welk nummer ze moeten overnemen. 

 

Als je het niet vertrouwt of je bent niet zeker kan je ook bellen hé dan zullen de medewerkers dit voor je in orde brengen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Gsm-nummers bij upgrade van WIGO naar ONE(up) behouden

Alles staat actief vanaf het moment dat ik naar WIGO 35G ging. Ik had daarvoor 2 simkaarten.

Bij een bezoek aan het telenet center, (voor de modem), kreeg ik ineens te horen dat ik recht had op 5 simkaarten en dat ik de extra 3 kaarten moest meenemen. Tja, die liggen nu in een schuif. 

Ik vrees echter dat als ik door de upgrade procedure naar One UP ga, dat ik dan ook weer die 5 simkaarten zal hebben. Kan ik die weer gaan opzeggen... Ben al van in't begin dat telent bestaat, klant bij telenet (hoboken en mechelen zijn gelijk gestart). Heb al wat meegemaakt 🙂
Tja, 't zal bellen worden denk ik..

Handig had geweest, dat als je van 5 gsmnummers (want inbegrepen in wigo 35g) naar one up gaat, met minder gsmnummers, dat de procedure zou vragen, welke je wil behouden...

het zij zo... Bedankt alvast voor je reactie

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gsm-nummers bij upgrade van WIGO naar ONE(up) behouden

@stefanu  

Bij de Wigo 35GB is het nooit een verplichting de nummers / simkaarten te activeren. 

Bij de ONE up kan je kiezen hoeveel simkaarten je wil hebben en ook hoeveel je er nodig hebt. Je twee bestaande geactiveerde nummers zullen over gaan de rest ervan is niet geactiveerd dus er zal ook niks over gezet worden. 

 

Bel voor de zekerheid maar eens maar je kan dus bij de ONE up twee kaarten activeren en de rest heb je niet nodig. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Gsm-nummers bij upgrade van WIGO naar ONE(up) behouden

er is nergens een verschil te zien in de 5 nummers (enkel bij de verbruik, zijn er maar twee die verbruik hebben, de rest hebben geen verbruik). 
't Zal bellen worden....

bedankt !

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2588
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Gsm-nummers bij upgrade van WIGO naar ONE(up) behouden

Bel gewoon naar 015/666666.

Zij zetten alles meteen om, inclusief het correct omzetten van de Wigo nummers naar de oneUP formule.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Gsm-nummers bij upgrade van WIGO naar ONE(up) behouden

@stefanu dit kan je zonder problemen regelen in de online overstap. In de flow van de wijziging van WIGO naar ONE(up) krijg je op een bepaald moment dit scherm te zien (zie screenshot). Hierin moet je dan de nummers aanduiden die je wil behouden in je ONE(up) formule. Ga je dan bijvoorbeeld van 5 mobiele nummers naar 2, dan ga je er twee moeten selecteren om toe te voegen aan je ONE(up) met twee mobiele nummers.

 

Suzy_0-1621352925145.png

 

 

Ben je dit scherm / deze stap niet tegen gekomen of was het op voorhand te onduidelijk waardoor je er online niet aan gestart bent? Deze feedback is erg waardevol om deze flow eventueel te verbeteren of te verduidelijken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Gsm-nummers bij upgrade van WIGO naar ONE(up) behouden

Ha! Dat had ik nog niet gezien. Ik durfde nog niet te ver gaan in het proces, om dan ineens 5 nummers te hebben en die dan weer te mogen deactiveren. 

Maar blijkbaar is het dus voorzien.

Ik zal het binnenkort eens proberen. Heel erg bedankt!

stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Gsm-nummers bij upgrade van WIGO naar ONE(up) behouden

Spoiler
Het is gelukt, maar de nummers die ik niet heb overgenomen staan er nog wel tussen als nummers 'prijs volgens verbruik'
Spoiler
Bedoeling is dat ik deze niet meer heb. .
Spoiler
 
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2588
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Gsm-nummers bij upgrade van WIGO naar ONE(up) behouden

edit: verkeerd gelezen. Dit antwoord mag weg.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gsm-nummers bij upgrade van WIGO naar ONE(up) behouden

@stefanu 

 

Verzamel de sim-kaartjes die je niet meer gebruikt, berg ze zorgvuldig op dat niemand uit uw omgeving ze toch nog gebruikt of drastischer vernietig ze. In elk geval na drie maanden niet gebeld of gsm'est te hebben zijn ze niet meer actief. 

stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Gsm-nummers bij upgrade van WIGO naar ONE(up) behouden

Niet moeilijk, ze zijn nog nooit gebruikt geweest😀