Beantwoorden
stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

CV6181E upgrade naar CV8560E

ik ben van plan op mijn oude CV6181E modem (modem-only) te upgraded naar CV8560E (zonder wifi). 

in mijn "oude configuratie", vertrekt vanaf mijn CV6181E, een netwerkkabel naar een switch en vandaar een netwerkkabel naar mijn digicorder (voor de interactiviteit) en nog een andere netwerkkabel naar mijn router.

Als ik zo rondkijk bij de huidige installatieinstructies, zie ik die switch precies niet meer verschijnen?

Bedoeling is om mijn router achter de CV8560E te hangen, (en in de toekomst de CV8560E in bridge mode te plaatsen). 

Kan ik gewoon een netwerkkabel naar mijn router laten gaan en nog een netwerkkabel naar mijn digicorder laten gaan vanaf de CV8560E ? Of best nog zoals vroeger, 1 netwerkkabel laten vertrekken vanaf de modem, en de switch er tussen laten?

mvg,

stefan

0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

CV6181E upgrade naar CV8560E

Je digicorder zoals voorheen aan de modem hangen, en niet achter je eigen router.

Of je nu de oude switch verder gebruikt om hierop ook je eigen router te hangen, of hiervoor 2  UTP kabels gebruikt maakt niets uit. Jouw keuze, maar die switch kan je uitsparen ...

 

En indien de switch geen gigabit ondersteunt, zou ik die er zeker uithalen.

 

Van zodra de Mac passthrough geactiveerd is, krijgt jouw router een extern IP, ook al zit er een switch tussen.

 

 

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

CV6181E upgrade naar CV8560E

Klopt, want eigenlijk zit de switch nu mee vervat in de CV8560E.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

CV6181E upgrade naar CV8560E

Bedankt!