Beantwoorden
Flinta
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

Hoe komt het dat het zo lang duurt eer de nieuwe Telenet TV Box terug beschikbaar is!? Wanneer zal hij terug beschikbaar zijn?

Ja, we weten dat het door Corona is, maar dit is nu reeds vanaf maart dat hij voor reeds bestaande klanten niet meer beschikbaar is, dit is nu al 5 maanden! Waarom werkt die firma( degenen die de boxen fabriceren) niet in China? Wij zijn hier al maanden weer aan het werk in ons bedrijf( geen thuiswerk)

14 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

@Flinta 

Waarschijnlijk zit niet alleen Telenet te wachten op dit toestel. En is Telenet ook niet de grootste afnemer. Het is ook mogelijk dat ze wat meer reserves inbouwen om de huidige klanten in elk geval verder te helpen, indien nodig.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

Omdat Telenet sowieso zeker voldoende tvboxen wil hebben voor nieuwe klanten (blijft belangrijkste om deze even te paaien). Vind zelf dat jarenlange klanten die van box willen/moeten veranderen minstens evenveel recht moeten hebben op een nieuwe Tvbox en ja ze zijn ter beschikking. Ik ben blij dat ik destijds bij de testgroep zat, oké zaten wat frustratiemomentjes bij, maar nu toch een fijne stabiele box. Telenet geef aub uw jarenlange klanten ook de mogelijkheid om deze nieuwe Tvbox aan te schaffen.

Follow the White Rabbit
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

Iedere telenet klant oud of nieuw heeft volgens mij recht op de nieuwe (goed werkende ?)tv-box

Ik krijg mijn systeem tv-box - bose home cinema -blue ray speler  en LG tv niet meer op een normale manier aan de praat sinds enkele weken heeft eigenlijk altijd goed gewerkt alles al gereset en terug naar fabrieks instellingen.

dipesh
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

Ik ben al klant van het eerste uur.

Ik ben ook al lang op het wachten op de telenet tv-box.

Dit kan toch niet dat vaste klanten zolang moeten wachten.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

@Johny-1950 

Uw opmerking is van 06/09.

Is uw probleem ondertussen opgelost en eventueel, hoe?

Indien dat niet het geval zou zijn, kan je het systeem eens strippen tot het minimum en dan terug opbouwen. Dan kan je al zien waar het probleem tevoorschijn komt.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

@dipesh 

Het zou beter zijn dat er geen bevoorradingsproblemen zouden zijn en dat iedereen het toestel kon krijgen dat hij/zij wenste.

Een troost is wel dat de uitzendingen er niet beter op zijn via een tv-box.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dmdude
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

Is de tv-box intussen beschikbaar voor bestaande klanten ? Mijn schoonvader overweegt om zijn oude abo om te vormen naar een Wigo.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

@dmdude voorlopig niet, het beestje is nog in de wereld aan het rond gaan 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
amj
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
It's your ninth party! Trick or treat? On a roll... Dat loopt vlotjes.

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

Nu dat Telenet het keuzemenu gedeeltelijk heeft afgeschaft met haar ONE en ONE+ abonnementen, staan de oude WIgo en Yugo klanten in de kou, want ze niets meer aan hun abonnementen veranderen. Bovendien kunnen alleen NIEUWE klanten eraan geraken, dus kan het zijn dat je dan voorlopig het met een digirecorder en/of digibox moet doen, omdat ze niet beschikbaar zijn. Kies je voor ONE dan zit je aan 150 Mbps vast en voor ONE+ 1 Gbps. Het rare is het prijsverschil is maar 20 Euro per maand, het ene 66 en de andere 86 euro. Bovendien de bedenktijd is maar 14 dagen. Dus opgepast. Groetjes acmij

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

@amj je bent niet verplicht bij telenet te blijven hé, als je ergens anders beter vindt dan kan je daar naartoe 😉 

het is bij elke provider wel iets, voor iedereen goed doen kan geen enkele provider spijtig genoeg.

ze hebben geluisterd naar de klanten, die wilde meer kunnen downloaden in piekuren en sneller downloaden voor een vaste prijs, nu is bijna alles unlimited (bellen, smsen via gsm en data 40GB).

je kan zelf je pakket samenstellen, als je geen vaste telefoon wilt moet je het er niet meer bijnemen, het is een gratis optie.

kijk anders eens rond als je iets beter vindt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
amj
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
It's your ninth party! Trick or treat? On a roll... Dat loopt vlotjes.

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

Ha die Telenet,

 

De ellende is dat Telenet het monopolie heeft in België, dus veel smaken blijven er dan niet over.

Dus je raad slaat nergens op, gewoon dom gelul, dat is Algemeen Onbeschaafd Rotterdam oftewel OBR.

In Nederland kan je dat wel,  het kunnen kiezen, dat hebben we te danken aan de geldwolven, die het kabelnet voor een habbekrats  indertijd hebben verkwanseld.

En nu zitten we met de gebakken peren, met een provider die vanuit Amerika wordt bestuurd.

En jullie devies is zo veel mogelijk winst maken en dat naar de klant luisteren is een leuk verhaal, maar in de regel hebben ze daar lak aan.

Met hun pakketten komen ze nu in nauwe schoentjes zitten, want ze kunnen hun  beloftes niet waarmaken, daar een speler CHINA hun de voet dwars zit vanwege een handelsoorlog.

Die moet namelijk de beloofde tv boxen leveren en die hebben ze niet, dus de rest is gewoon gezever.

Einde verhaal

Groetjes

acmij

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

@amj mag ik u er even op attent maken dat ik GEEN telenet medewerker ben en een gewone gebruiker ben zoals jij en dus enkel raad kan geven.

in juni komen de tv boxen weer mondjesmaat weer binnen overal bij telenet,

er is nog orange en proximus en andere providers, je hebt nog keuze genoeg.

 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

@amj 

De belangrijkste speler in Nederland is Ziggo. Zeer toevallig een zusteronderneming van Telenet.

De processors waarvan er een nijpend tekort is en waardoor er ook zware vertraging is in de levering van de Digiboxen is niet de schuld van China. De belangrijkste producent zit in Taiwan.  China beschouwt Taiwan wel als een deel van China, maar tot nu toe heeft China nog niets te zeggen in Taiwan. Taiwan verbiedt nu trouwens personeelsadvertenties voor China.

Voor de rest ben ik het eens met de geest van je betoog.

0 Likes
amj
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
It's your ninth party! Trick or treat? On a roll... Dat loopt vlotjes.

TV-box nog steeds niet beschikbaar vr bestaande klanten

Sorry, ik werd even op het verkeerde been gezet, mijn verontschuldigingen, het was niet zo bedoeld. Maar dat gedraai van Telenet werd mij even teveel. In plaats van de mensen klip en klaar te zeggen waar het op staat heb je de keuze dan aan tvboxen te geraken en dan is het weer mis. Nogmaalssorry  acmij

0 Likes