Beantwoorden
fsoete
Freshman Weetjesweter
Topicvreter! Topicwurm! π-DAY! O dierbaar België..

Ondertitelingsopties Streamz app op tv box

Ik heb zopas de bijdrage over de software-update 5.21 voor de tv-box gelezen, die @Suzy hier heeft gepubliceerd. Ik was in het bijzonder geïnteresseerd in de opties voor duidelijker ondertitels voor opnames en streams, die nu beginnen gelijk te lopen met al wat oudere opties in de Netflix-app op de tv-box.

Helaas zie ik dergelijke opties nog steeds niet in de Streamz-app op de tv-box. Ik ervaar dit vooral in die app vaak als gemis. Zie ik die opties misschien over het hoofd? Komen die er eventueel later nog? Misschien kan zich iemand van telenet of streamz over die ondertitelingsopties buigen? Ik heb trouwens geen idee onder wiens hoede het onderhoud en de ondersteuning van die Streamz-code vallen.

1 reactie
Hofkens
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

Ondertitelingsopties Streamz app op tv box

De Streamz-app wordt volgens mij vooral onderhouden door DPG Media (vtm) want de app ziet er bijna hetzelfde uit als vtm GO. Het klopt inderdaad wel dat de ondertitels voor sommigen als te klein en te dun kunnen beschouwd worden. Opties om de vormgeving of grootte van de ondertiteling aan te passen zouden wel welkom kunnen zijn.