Beantwoorden
nicolevlemickx
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Opname lijst probleem sinds laatste update

Dit is een topic dat ik al aangekaart heb sinds de testfase van de tv box. Als men een opname wil bekijken is het voor mij logisch dat men de oudste eerst wil bekijken. Als men naar opnames gaat kun je 3 keuzes maken. Deze staat standaard op nieuwste, ik selecteer dus oudste. Maar wanneer ik uit de opnames ga en terug, staat deze terug op nieuwste. Het moet toch mogelijk zijn om deze op je selectie (dus oudste) te laten staan na 2 jaar tijd. Dit is nu na laatste update nog niet veranderd maar zelfs nog 3 stappen erger geworden. Ik selecteer dus oudste opnames, de lijst wordt gesorteerd op oudste, ik bekijk een opname of wil gewoon info en ga terug naar de lijst, blijft de keuze rechts boven op het scherm hier op oudste staan maar de lijst zelf wordt gesorteerd op nieuwste. Dus moet ik oudste selecteren en naar nieuwste gaan om dan terug nieuwste te veranderen naar oudste en wordt de lijst terug op oudste gesorteerd. 

0 Likes
1 reactie
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Opname lijst probleem sinds laatste update

@nicolevlemickx  Dit stoort me inderdaad ook. Hij springt iedere keer naar de meest recente opname.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.