Beantwoorden
Ex-Netweter

Opnames TV BOX

Het feit dat alle opnames gebeuren op Cloud , heb ik wel ondervonden dat er dikwijls ofwel niet opgenomen is of heel veel storingen zijn bij het afspelen . Volgens mij staat het zeker nog niet op punt . Komen er de volgende dagen ofzo nog uptades om alles te verbeteren ? Dit is niet meer te doen . Dat is geen vooruitgang .

4 reacties
kmichels
Experienced Meerweter
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Opnames TV BOX

@Ex-Netweter Hoi, hier is dat ook.  BBC bv : opnames zijn vol storingen en blokjes. Als ik live kijk op diezelfde post heb ik het niet.  

Bij terugkijk TV staat alles goed in de TV gids en staat er bv: Criminal Minds, duur 1u14, maar bij het terugkijken springt het programma ineens na 8 minuten naar het volgende programma in de TV gids. 

Allemaal zeer raar, maar het is natuurlijk een test : dus bellen naar het 015 nummer.

"eind oktober" kwam er volgens TN nog een update... dus beetje geduld 🙂

0 Likes
Ex-Netweter

Opnames TV BOX

@Ex-Netweter zoveel mogelijk melden op nr 015 33 44 88, voor alle zekerheid vragen of ge op de dienst voor de tv box zit.

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!

Opnames TV BOX

Zou het nuttig zijn die opmerkingen per zender op te splitsen ? Ik denk van wel, ARD opnames zijn heel anders dan ZDF.  Bij ZDF lijken mij de opnames op het eerste zicht ok in tegenstelling met ARD.

Wanneer die veranderingen bij hen gebeuren, zien wij geen updates en het resultaat  verbetert toch.

0 Likes

Opnames TV BOX

Bij ons zijn het de opnamen van 5 en FOX

0 Likes