24818
netweters
|
152925
antwoorden
|
20752
vragen
|
Hallo,
Mijn moeder heeft een email gekregen dat ze de nieuwe Telenet TV-box kan gaan halen. Echter wanneer ze de link volgt in de email, en dan op de aanvragen knop drukt, krijgt zij de volgende error:
Zij is nochtans ingelogd als hoofdgebruiker bij het proberen…
Iemand een idee wat te doen om dit op te lossen?
Mvg,
Andreas
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zou even bellen naar nummer 015 33 44 88 zo heeft mijn oud collega het opgelost.
Jos
Dank je wel Jos, wij zullen bellen en hopen dat we het opgelost krijgen
Hmm, bij het bellen naar die nummer krijgen we gewoon de melding dat de klantennummer van mijn moeder niet overeen komt of zo iets. Nochtans bellen we van de vaste lijn van Telenet...
Ik veronderstel dat de gewone klantenservice niet kan helpen?
Mvg,
Andreas
@AndreasB jawel want die kunnen u door verbinden of een dossier opmaken.
Jos
Dank je wel Jos, het is opgelost!
@AndreasB, jullie worden waarschijnlijk nog niet als TV-box klant herkend op de 015-nummer, omdat de TV-box nog niet in het systeem op jullie klantennummer staat. Bel dus zeker, zoals @Ex-Netweter correct adviseerde, even naar de gewone klantendienst. Zij gaan je indien nodig doorverbinden of kunnen je misschien zelfs meteen verder helpen.
Veel succes!
@Suzy hi hi, ik was weer te snel het is al opgelost.
Jos