|
25.958
netweters
|
161.163
antwoorden
|
|
21.686
vragen
|
Mijn schoonvader (92 jaar) heeft ook die (dreig)-brief ontvangen ivm het inruilen van zijn decoder naar de tv-box.
Ik weet ook wel dat er weinig gaat gebeuren voor het einde van het jaar, maar ik heb toch geprobeerd van de rekening al eens te maken.
Hij heeft een vaste lijn en kijkt tv (ook terugkijk-tv), geen internet, geen mobiele telefoon...
Ik denk dat heel wat oudere mensen in dezelfde situatie zitten.
Hij betaalt nu 61,5€ per maand (voor de prijsverhoging).
Als ik nu bekijk wat hij zou nodig hebben kom ik aan minstens 93,96€ (One for 1)..., een verhoging dus van 50%...
Of maak ik een verkeerde berekening?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: inruilen tv-box - prijsverschil
Wel vreemd dat veel mensen maar twee aanbieders kennen, namelijk Telenet en Proximus.
Mijn schoonouders zaten bij Proximius en ik heb ze overgezet naar Scarlet waar ze nu voor €50/maand, zoveel kunnen bellen als ze willen, tv kijken en dan de kinderen nog internet hebben als ze langskomen.
Ik en enkele collega's waren de dure tarieven ook beu en zijn nu aan het overschakelen naar Base voor de helft van de prijs.
Veel mensen kennen de ander aanbieders wel
Maar soms heb je geen keuze zeker als je werkgever tussen komst is bij veel gevallen zo
En je kan raden of welke 2 dat het gaat
Waar wacht je dan op ???.
Staat toch KRAK bij U.