Beantwoorden
MarcN
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Pincode TV-Box resetten

Het resetten van de pincode van mijn tvbox wilt niet werken. Als ik dit doe via Mijn Telenet blijft "even geduld, we verwerken je aanvraag" (zie afbeelding) constant op het scherm, zonder enig gevolg en bevestiging dat dit gebeurd is. Dit al gedurende enkele dagen dat ik het probeer, geen reactie. Iemand idee wat er kan zijn?

 

Knipsel.JPG

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Pincode TV-Box resetten

@MarcN 

Heb je dat al geprobeerd via de tv-box zelf?

Instellingen/ ouderlijk toezicht/ wijzig pincode.

Ik heb het ook proberen te veranderen via mijn telenet en hier lukt dat ook niet.

Dus gewoon proberen via tv-box zelf.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MarcN
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Pincode TV-Box resetten

Het probleem is dat ik daar het helemaal niet kan doen. Want je moet eerst je pincode invoeren om deze te kunnen wijzigen. Vandaar dat ik het via mijn telenet wilde doen. En via de telenet-applicatie op mijn smartphone is het evenmin mogelijk, daar die optie er zelfs niet inzit.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Pincode TV-Box resetten

@MarcN 

Probeer eens op de tv-box met als oude pincode 0000.

Lukt dat niet zal je moeten bellen. Ik herinner me vaag dat mij dat ook overkomen is.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MarcN
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Pincode TV-Box resetten

Al die codes die standaard zijn werkte niet, maar het probleem lag vooral bij het "verwerkingsproces" van mijn reset-aanvraag. 

Bon, ik heb dan inderdaad gebeld, de Telenet-medewerker vertelde inderdaad dat het verwerken van de aanvraag vaak niet binnenkomt bij hen, dus hebben ze het telefonisch opgelost.