24755
netweters
|
152384
antwoorden
|
20698
vragen
|
Het resetten van de pincode van mijn tvbox wilt niet werken. Als ik dit doe via Mijn Telenet blijft "even geduld, we verwerken je aanvraag" (zie afbeelding) constant op het scherm, zonder enig gevolg en bevestiging dat dit gebeurd is. Dit al gedurende enkele dagen dat ik het probeer, geen reactie. Iemand idee wat er kan zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je dat al geprobeerd via de tv-box zelf?
Instellingen/ ouderlijk toezicht/ wijzig pincode.
Ik heb het ook proberen te veranderen via mijn telenet en hier lukt dat ook niet.
Dus gewoon proberen via tv-box zelf.
Het probleem is dat ik daar het helemaal niet kan doen. Want je moet eerst je pincode invoeren om deze te kunnen wijzigen. Vandaar dat ik het via mijn telenet wilde doen. En via de telenet-applicatie op mijn smartphone is het evenmin mogelijk, daar die optie er zelfs niet inzit.
Al die codes die standaard zijn werkte niet, maar het probleem lag vooral bij het "verwerkingsproces" van mijn reset-aanvraag.
Bon, ik heb dan inderdaad gebeld, de Telenet-medewerker vertelde inderdaad dat het verwerken van de aanvraag vaak niet binnenkomt bij hen, dus hebben ze het telefonisch opgelost.