Telenet,
Ik het zaterdag en zondag mijn verhaal 10 keer moeten herhalen dus deze keer kan er nog wel bij..
Vrijdag avond is mijn digicorder stuk gegaan. (update loop) Deze ben ik zateraterdag morgend gaan wisselen bij Telenet center Willoqé in Lier. Daar heb ik een TVBOX gekregen. Volgens de verkoper kon ik mijn oude modem nog wel blijven gebruiken. Een beetje later ben ik dan nog een 2de huur digibox komen omruilen om mee op het nieuwe systeem te zitten. Omdat het enige tijd kon duren voor de toestellen actief kwamen heb ik het daarbij gelaten. 's Avonds was het echter nog niet in orde. Toen heb ik met Telenet gebeld. daar zeiden ze me dat mijn moden NIET compatiebel was..gelukkig kon ik nog terecht bij telenet center in WIJNEGEM SHOPPING. Jullie collega daar heeft me goed geholpen en zag dat er vanalles was misgelopen bij Willoqué. Thuis aan gekomen met mijn NIEUWE MODEM en nog een TVBOX (om gekochte digibox te vervangen) heb ik modem geinstalleerd en uiteindelijk kwam er 1 TVBOX online. Die andere 2 zit ik nog steeds op te wachten. DIT KAN NIET !!! Zondag middag wil ik me dan neerzetten om voetbal te kijken en blijkt mijn YELO de sports zenders niet meer te bevatten. WEER telenet gebeld en 7 verschillende personen aan de lijn gehad. NOG STEEDS GEEN OPLOSSING.. Toen had ik iemand aan de lijn die me vertelde dat ik vanaf nu
www.playsports.be moet gebruiken... HELAAS ZONDER RESULTAAT.. NOG STEEDS KAN IK DAAR OOK NIET INLOGGEN... IK heb zondag namiddag 2 uur .... TWEE uur zitten bellen.. nog steeds geen oplossing... ik heb geen sport kunne kijken.. WAARVOOR IK BETAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kan geen tv kijken om mijn pc/beamer.
Ik vind dit niet kunnen . ik ben een klant van het eerste telenet uur... DIT KAN NIET... DIt is opdat jullie een update pushen..die mijn digicorder niet aankon en dan moet ik maar vernieuwen.. graag want ik hou van iets nieuw.. maar dit heeft mijn hele week-end naar de **bleep**n gedaan..
Graag had ik van jullie een deftige uitleg gekregen... een telefonisch gesprek met een verantwoordelijke en een gepaste compensatie. Dit heeft me werkelijk PISSED gemaakt tov TELENET.
De laatste persoon die ik aan de lijn heb gehad was werkelijk ARROGANT ! toen ik zijn naam vroeg noemde hij zichzelf Alphons Desmet. met ph . Zoiemdn is NIET op zijn plats op een serviceDesk