Beantwoorden
Magic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest! Goed gevonden!

Problemen met TV BOX yelotv en playsports abo

Telenet,
 
Ik het zaterdag en zondag mijn verhaal 10 keer moeten herhalen dus deze keer kan er nog wel bij..
Vrijdag avond is mijn digicorder stuk gegaan. (update loop) Deze ben ik zateraterdag morgend gaan wisselen bij Telenet center  Willoqé in Lier. Daar heb ik een TVBOX gekregen. Volgens de verkoper kon ik mijn oude modem nog wel blijven gebruiken.  Een beetje later ben ik dan nog een 2de huur digibox komen omruilen om mee op het nieuwe systeem te zitten. Omdat het enige tijd kon duren voor de toestellen actief kwamen heb ik het daarbij gelaten. 's Avonds was het echter nog niet in orde. Toen heb ik met Telenet gebeld. daar zeiden ze me dat mijn moden NIET compatiebel was..gelukkig kon ik nog terecht bij telenet center in WIJNEGEM SHOPPING. Jullie collega daar heeft me goed geholpen en zag dat er vanalles was misgelopen bij Willoqué. Thuis aan gekomen met mijn NIEUWE MODEM en nog een TVBOX (om gekochte digibox te vervangen) heb ik modem geinstalleerd en uiteindelijk kwam er 1 TVBOX online. Die andere 2 zit ik nog steeds op te wachten. DIT KAN NIET !!! Zondag middag wil ik me dan neerzetten om voetbal te kijken en blijkt mijn YELO de sports zenders niet meer te bevatten. WEER telenet gebeld en 7 verschillende personen aan de lijn gehad. NOG STEEDS GEEN OPLOSSING.. Toen had ik iemand aan de lijn die me vertelde dat ik vanaf nu www.playsports.be moet gebruiken... HELAAS ZONDER RESULTAAT.. NOG STEEDS KAN IK DAAR OOK NIET INLOGGEN... IK heb zondag namiddag 2 uur .... TWEE uur zitten bellen.. nog steeds geen oplossing... ik heb geen sport kunne kijken.. WAARVOOR IK BETAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kan geen tv kijken om mijn pc/beamer.
Ik vind dit niet kunnen . ik ben een klant van het eerste telenet uur... DIT KAN NIET... DIt is opdat jullie een update pushen..die mijn digicorder niet aankon en dan moet ik maar vernieuwen.. graag want ik hou van iets nieuw.. maar dit heeft mijn hele week-end naar de **bleep**n gedaan..
Graag had ik van jullie een deftige uitleg gekregen... een telefonisch gesprek met een verantwoordelijke en een gepaste compensatie. Dit heeft me werkelijk PISSED gemaakt tov TELENET.
 
De laatste persoon die ik aan de lijn heb gehad was werkelijk ARROGANT ! toen ik zijn naam vroeg noemde hij zichzelf Alphons Desmet. met ph . Zoiemdn is NIET op zijn plats op een serviceDesk
0 Likes
2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen met TV BOX yelotv en playsports abo

Ik begrijp uw woede en frustraties. Dit forum wordt wel ondersteund door Telenet, maar dit forum is Telenet niet.

 

Met de nieuwe tv-box werkt de app Yelo play en via internet yelotv.be niet. Je moet de app telenet tv gebruiken of via internet telenettv.be. Als je de app op Androids binnenhalt, let op want er is een app met de naam Telenet en een andere met de naam Telenet TV, het is deze laatste die in uw geval de yelotv app vervangt.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Problemen met TV BOX yelotv en playsports abo

En als ik uit uw geschrift kan uitmaken of verstaan, heb je nu nog digicorder/box en TV box samen? DIT WERKT NIET SAMEN!!!! Ofwel neem je allemaal digicorders/boxen oftewel neem je allemaal TV boxen. Een andere combinatie werkt NIET! Dan, als je besluit om TV boxen te nemen dan werkt er niets meer wat met yelo begint. De app moet je verwijderen en de TV app downloaden. Om sport te kunnen bekijken moet je nu Play Sports hebben. Ik had met mijn TV boxen ook activatie problemen. Een gouden raad, ga naar een ECHTE Telenet center en NIET naar een zelfstandige gelijk je daar noemt. Ik ging ook eerst naar een zelfstandige Telenetcenter STS, te Ninove, waar ze mij ook belazerd hebben. Nu ben ik al 2 keer naar AALST geweest, een ECHT Telenet center en daar geen problemen. De mensen zijn er goed opgeleid wat ik niet kon zeggen van de mensen bij STS te Ninove.

Never trust in Dust