Beantwoorden
MaersB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Samsung Home cinema ontkoppelen

Hoe kan ik mijn Samsung home cinema ontkoppelen van tel?

0 Likes
2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung Home cinema ontkoppelen

Allicht onvolledig antwoord.

 

Geen HDMI verbinding maken tussen TV-Box en home cinema. Gebruik de optische verbinding.  Je kan ook de HDMI Arc verbinding maken tussen tv en home cinema of een gewone HDMI plus optische kabel tussen tv en home cinema.

 

Meer genuanceerd: Wat is er allemaal aangesloten? TV-Box, tv, home cinema, ?????.  Welke toestellen worden samen gebruikt? In functie hiervan moet naar de meest comfortabele oplossing gezocht worden. Door de eigenzinnigheid van de verschillende fabrikanten (inclusief Telenet en allicht in de hand gewerkt door de dubbelzinnigheden in de CEC norm) is de kans groot dat er altijd wel iets zal zijn dat niet naar wens werkt.

0 Likes
MaersB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Samsung Home cinema ontkoppelen

Verleden jaar mocht ik de nieuwste tv box uittesten. Toen heeft de telenetinstallateur de home cinema meegekoppeld via de afstandsbediening van Telenet. Alles werkte prima tot na een tijdje het systeem begon te flippen. Ikzelf heb niets veranderd. Bij Telenet zegt men dat die installateur eigenlijk zijn boekje te buiten gegaan is. De doos van Pandora zei men toen. Tv box verbonden op hdmi1 op Samsung tv en Samsung surround verbonden op hdmi2ARC op Samsung tv. De anynet+ functie werkt niet meer en maakt dus geen verbinding meer met de tv alsook bij het aanzetten van de tv box gaat automatisch ook de surround aan en die krijgen we maar niet ontkoppeld uit de afstandsbediening... De volgende installateur die langs is gekomen heeft mijn probleem ook niet kunnen oplossen.... En nu ???

0 Likes