Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Serieopnames verwijderen

nu kreeg ik gisteren melding dat mijn 200 uur bijna gebruikt zijn, ik had dan de keuze opnames 1 voor 1 verwijderen of heel de serie en geplande opnames, is er een oplossing dat ik bv 5 afleveringen kan selecteren en die verwijderen?

vroeger verwijderde ik altijd direct als ik het had gezien, en dan werd het niet terug opgenomen, mij de tv-box is dat niet zo in te stellen, wreed lastig.

Jos

0 Likes
9 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Serieopnames verwijderen


@Ex-Netweter@  schreef:

nu kreeg ik gisteren melding dat mijn 200 uur bijna gebruikt zijn, ik had dan de keuze opnames 1 voor 1 verwijderen of heel de serie en geplande opnames, is er een oplossing dat ik bv 5 afleveringen kan selecteren en die verwijderen?

vroeger verwijderde ik altijd direct als ik het had gezien, en dan werd het niet terug opgenomen, mij de tv-box is dat niet zo in te stellen, wreed lastig.

Jos


Ik beheer mijn opnames via de app, dit werkt veel handiger en daar kunnen wel hele series in 1 keer worden verwijderd 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Serieopnames verwijderen

@m-jan20 dat is het nu juist ik wil niet de hele serie verwijderen maar bv 5 of 6 afleveringen, als ik heel de serie verwijderd zijn de geplande opnames van die serie ook weg, stel ik de serie dan terug in voor op te nemen word alles terug opgenomen ook wat ik reeds heb gezien, dit komt omdat er veel tot 3 x toe word uitgezonden.

vroeger onthield de digicorder dat en werd het niet terug opgenomen.

Jos

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Serieopnames verwijderen


@Ex-Netweter@  schreef:

@m-jan20 dat is het nu juist ik wil niet de hele serie verwijderen maar bv 5 of 6 afleveringen, als ik heel de serie verwijderd zijn de geplande opnames van die serie ook weg, stel ik de serie dan terug in voor op te nemen word alles terug opgenomen ook wat ik reeds heb gezien, dit komt omdat er veel tot 3 x toe word uitgezonden.

vroeger onthield de digicorder dat en werd het niet terug opgenomen.

Jos


Sorry niet goed/grond gelezen Smiley Knipoog maar ook dit kan zeer eenvoudig in de app: IMG_0154.PNG

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Serieopnames verwijderen

@m-jan20 ok bedankt, ik ga zo snel mogelijk die app installeren, ook al is het alleen maar om afleveringen te verwijderen.

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Serieopnames verwijderen

Ik blijf ervoor pleiten dat je bij series kan instellen om  slechts een bepaald aantal afleveringen bij te houden. Vijf of zeven afleveringen lijkt mij ook.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Serieopnames verwijderen

@Theo2 ik ook natuurlijk, met de app zou al veel meer kunnen, ik vermoed dat ze zich extreem hebben toegelegd op de apps en de rest later komt (hoop ik)

Jos

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Serieopnames verwijderen


@Theo2@  schreef:

Ik blijf ervoor pleiten dat je bij series kan instellen om  slechts een bepaald aantal afleveringen bij te houden. Vijf of zeven afleveringen lijkt mij ook.


Ik kan me wel herinneren dat dit bij de vorige Digicorder wel kon, niet? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Serieopnames verwijderen

@m-jan20 ja dat klopt, en er zijn nog dingen die zijn weggevallen zoals automatisch volgende aflevering afspelen.

Jos

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Serieopnames verwijderen


@Ex-Netweter@  schreef:

@m-jan20 ja dat klopt, en er zijn nog dingen die zijn weggevallen zoals automatisch volgende aflevering afspelen.

Jos


Misschien wordt dit nog toegevoegd in toekomstige software updates. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes