24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Sinds een week moet ik elke dag opnieuw terug inloggen op de Netflix app op de Tv-box. Op andere toestellen is dit niet het geval. Dit heeft maanden goed gewerkt en van de ene dag op de andere niet meer. Het lijkt ook alsof de login gegevens tijdens de nacht worden gereset.
Ik heb naar de helpdesk gebeld maar daar hadden ze geen weet van dit probleem en het lag volgens hen niet aan de TV-box maar aan Netflix. Wel vreemd dat enkel de TV-box er last van heeft.
Nog iemand dit probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor de tip, maar helaas.
Ik heb gisteren mijn telenet tv-box terug gezet naar fabrieksinstellingen.
Deze morgen ff gekeken maar moest terug inloggen bij Netflix.
enkel probleem met opstarten netflix in update 4.21,in vorige versies ging netflix perfect..maw moet tvbox constant restten om netflix aan de praat te krijgen..hopelijk opgelost in update 4.22
Op aanraden van de Telenet helpdesk heb ik een paar maanden terug de helpdesk van Netflix gecontacteerd via chat voor mijn probleem. Ze hadden daar ook geen weet van dit probleem en gingen het verder intern bekijken en mij op de hoogte houden. Meer dan 3 maand later nog niets gehoord, dus nog eens Netflix gecontacteerd. Daar wisten ze me te zeggen dat ze samen met Telenet het probleem aan het bekijken zijn. Als er nog klanten ditzelfde fenomeen hebben op hun Telenet TV box, laat maar iets weten.