Beantwoorden
Jo6
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! It's your third party! It's your second party!

TV Box gaat niet meer uit

Hallo,

 

Ik heb een vraagje. Een korte tijd geleden hebben we een TV Box aangeschaft. Deze deed het voor kort perfect. Koppelingen volledig gelukt, ook met versterker, geen problemen dus.

 

Maar sinds kort lukt het niet meer om de TV Box uit te schakelen. Niet via de afstandsbediening, niet via de knop op het toestel zelf, alsook niet meer via het stem-commando.

 

Voor de rest werkt alles perfect. Afstandsbediening ook al opnieuw gekoppeld, lukt goed. Ook la batterijen eens uitgehaald, helpt alleamaal niet....

 

Iemand die dit zelfde fenomeen ervaart?

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV Box gaat niet meer uit

@Jo6 

Welke knop bedoel je? Vooraan of achteraan?

Je moet dan wel de knop achteraan gebruiken. Of de stekker uittrekken.

Wat bedoel je met niet meer uitschakelen? Blijft de tv spelen of blijft enkel het lampje vooraan branden?

In geval het alleen het lampje is kan je het opstarttype eens bezien. Bij eco start gaat het lampje uit. Bij andere opstarttypes blijft het branden.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jo6
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! It's your third party! It's your second party!

TV Box gaat niet meer uit

Hallo,

 

Bedankt alvast voor je snelle reactie. Ik bedoelde de rode knop op de afstandsbediening en de knop vooraan op de Box aan het witte lichtje zelf. De TV blijft eigenlijk gewoon spelen, gelijk wat ik doe. Pas als ik de versterker (Surround met HDMI) uitzet, stopt het. Maar dan waarschijnlijk gewoon omdat de versterker het HDMI-signaal niet meer doorstuurt. Ik heb hem eens op Eco gezet om te zien of het lichtje op de Box ook uitgaat als ik de versterker uitzet, maar dat blijft aan.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV Box gaat niet meer uit

@Jo6 

Aangezien de box in eco startup stand het licht moet doven kan je best de tv-box eens resetten. (met knop achteraan)

waarschijnlijk verandert zijn gedrag dan.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jo6
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! It's your third party! It's your second party!

TV Box gaat niet meer uit

Yes, dat was het. Probleem opgelost! Bedankt!