24652
netweters
|
151405
antwoorden
|
20597
vragen
|
Is het ook iemand opgevallen dat bij de tv gids de knop om occasioneel ”alle zenders” te zien, verdwenen is?
in de tv gids zie je enkel jouw favoriete zenders die je hebt aangeduid bij het aanmaken van een profiel. Zo heb je bv slechts 15 (favoriete) zenders in je tv-gids in plaats van een ellenlange lijst van alle beschikbare zenders. Vroeger kon je , naast de knop “vandaag”, waar je de tv-gids kunt bekijken van 7 dagen terug en enkele dagen in de toekomst, via een knop ofwel “favoriete zenders” of alle “zenders” kiezen. Dit is nu niet meer mogelijk, de knop bestaat gewoon niet meer. Je moet dus nu naar instellingen, beheer favoriete zenders, de zender die je occasioneel wilt zien, toevoegen aan je favoriete zenders. De optie om dus tijdelijk alle zenders te zien in de tv-gids ipv je favoriete zenders, bestaat niet meer.
is dit ook kog anderen opgevallen?
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Menustructuur
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vastgesteld dat de ontbrekende knop sinds vandaag (27/05/2024) terug beschikbaar is zoals vroeger.
Je kunt dus opnieuw occasioneel alle zenders zichtbaar maken in de tv-gids ipv enkel je favoriete zenders.
Personen die bij het aanmaken van een profiel “alle zenders” hebben gekozen, zullen hier niets van merken natuurlijk. Maar diegenen die een profiel aanmaakten met enkel “favoriete zenders” (bv een stuk of 15) kunnen nu in dat profiel, bij het starten van de tv-gids, tijdelijk alle zenders zichtbaar maken.
Hallo, bij mij staat hij er nog niet? moet de box herstart worden of zo?
bedankt voor uw reactie, groeten, Guido
Via “instellingen” —> “info” —> “Technische informatie”, kan je zien welke softwareversie op jouw tv-box geïnstalleerd is. Bij mij staat er versie 5.10
Bij het opstarten van de tv-box, zag ik een melding verschijnen: “nieuwe software is geïnstalleerd”. Ik heb zelf geen enkele actie ondernomen.
Ik moet wel zeggen dat mijn tv-box dagelijks volledig(!) uitgeschakeld wordt (via zo’n rode knop aan de verlengingskabel). Hierdoor wordt de TV-Box dagelijks volledig heropgestart.
Hallo, box afgezet en terug opgezet en nu is alles in orde en is de knop er terug, bedankt voor de tip, groten, Guido
Werkt voor alles en iedereen kent het al