24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Dag allen,
Ik heb sedert gisteren een nieuwe tvbox gekregen en aangesloten.
Het enige "probleem" dat ik heb is dat ik deze niet zie staan onder decoders op mijn telenet
Dit is toch iets wat automatisch zou moeten gebeuren denk ik dan?
Mvg,
Gerrit
@Ex-Netweter als hij er niet tussen staat werkt hij waarschijnlijk niet en is hij niet geactiveerd maandag bellen 015 33 44 88 komt u op gewoon nummer terecht vragen door te verbinden of dossier opmaken.
werkt hij wel, geen zorgen maken dan moeten ze het nog verwerken, veel mensen vergeten dat het weekend is.
Jos
Hier is al een topic voor gemaakt: https://www.netweters.be/t5/Telenet-TV-box/Swipen-met-nieuwe-TV-app/m-p/54552#M2265
@m-jan20 nog eens lezen @Ex-Netweter ziet zijn tv box niet staan in mijn telenet, de inlogpagina.
Jos
@m-jan20 daarvoor zijn we er toch, mekaar ni afbreken maar helpen, ik betrap mezelf soms ook dat ik ni grondig genoeg gelezen heb.
Jos
@Ex-Netweter de box werkt, maar half ...
Talloze foutcodes. Ik heb gebeld naar Telenet en daar hebben ze een dossier geopend.
Voorlopig dus een nieuwe box met minder functionaliteit 😉
Mvg,
Gerrit