Beantwoorden
LucDB
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Topicwurm! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

De rode knop via afstandsbediening zet de tv box uit alsook de tv , maar de tv springt elke keer terug aan en via de de witte knop zet ik hem terug uit.

Via stembediening zeg ik: "uit" of "tv uit" dan gaan beide toestellen wel normaal uit.

 

Iemand een oplossing

26 reacties
Ex-Netweter
 

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

@LucDB ik weet niet of het bij u zal werken, maar ik heb op mijn tv de sec funktie uit staan en dan werkt het normaal, (de tv springt niet meer terug op) maar hebt u er ook nog een receiver op aangesloten?

Goossens
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Handje vol! Netjes!

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

Ik heb dit probleem ook steeds ! Ik heb een philips 65pus 8100 serie en een onky receiver aangesloten . Ik heb het probleem ook als ik mijn logitech harmony touch afstandbediening gebruik of als ik de tv wil uitzetten via Amazon Alexa die op haar beurt de Harmony hub bediend . Ik hoop dat dit probleem er snel uit wordt gehaald want het is ENORM frustrerend !

LucDB
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Topicwurm! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

Heb er wel een Technics receiver bij gelinkt, de volume werkt, maar niet het het aan of uitzetten, maar heeft wel geen hdmi

Thanks voor de reactie

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

@Goossens over uw harmony afstandbediening is eerder gesproken, u moet eens zoeken onder de topics universele afstandbediening tv box, de mannen in die topic gaan u zeker meer uitleg kunnen geven.

Jos

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

@LucDB wees blij anders had die ook kuren, mijn reciever is digitaal aangesloten en gelinkt, ik moet die wel zelf uitzetten maar kan hem dus ook zonder problemen alleen gebruiken zonder dat er iets anders kuren krijgt. hebt u het geprobeerd de sec uitzetten op uw tv? en moest het werken vermeld het hier dan met het merk van uw tv er bij, zoals mijn tv is een samsung 8000 serie en die heeft geen kuren meer. zoals terug aanspringen enz.

Jos

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

@Goossens https://www.netweters.be/t5/Telenet-TV-box/TV-box-amp-universele-Logitech-afstandsbediening/m-p/5118...

u moet deze link een helemaal doorlezen, zo word u misschien geholpen.

Jos

0 Likes
dsenseb
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
YEAH! CAPSLOCK DAY! Happy New Year! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol!

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

Dit is inderdaad een CEC probleem.  Niet alle fabrikanten implementeren deze techniek 100% hetzelfde.

Mocht je alle toestellen van hetzelfde merk hebben zou alles waarschijnlijk zeer vlot verlopen.

 

 

0 Likes
LucDB
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Topicwurm! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

Ben wel blij geen probleem, volume werkt al, dus zeker geen klagen.

Betreft de tv is een Philips 49pus en daar is zoals zij noemen "Easylink" al afgezet maar dan spring de tv niet meer aan of uit.

Besluit: dan doe ik zo maar verder.

Heb wel de indruk voor de versie 4.12 dat het wel werkte: zou dat kunnen?

 

Toch bedankt voor uw respons

Luc

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

@LucDB anders melden maar juiste type en merk door geven dan kunnen ze doelgericht zoeken.

Jos

Goossens
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Handje vol! Netjes!

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

Beste Jos ,

 

nee het probleem zit hem niet in de harmony maar in de tv box zelf de harmony bediend perfect de box en al wa je wil enkel doet hij net zoals met de tv box zijn afstandsbediening bij het uitschakelen de tv uit om vervolgens weer aan te doen en de tv trekt bijgevolg ook weer de receiver aan .

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

@Goossens ik wou u in contact brengen met de mensen die ook de harmonie gebruiken, zodat u kan horen of ook zij die problemen hebben en of hoe zij het ingesteld hebben.

Jos

Goossens
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Handje vol! Netjes!

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

Dat begrijp ik Jos , maar ik veronderstel dat zolang de originele afstandsbediening dit probleem vertoont de harmony dit ook blijft hebben .

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

@Goossens dat is daarom niet altijd waar, anders zouden ze er toch iets over hebben gemeld op die toppic.

Jos

0 Likes
RudyBoumon
Experienced Weetjesweter
Berichten: 38
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

TV springt terug aan na uitzetten met de rode knop

Als ik de samsung tv uitzet met tv bakje en erna de tv box uitzet met telenet bakje dan gaat de tv terug aan. Bij ons zit er een soundbar van

samsung ook tussen. Hoe moet ik de tv en de setup box uitzetten?

hoe doen jullie dat? 

Aanzetten kan ik met de afstandsbediening van telenet dan gaat alles aan, maar uitzetten is een probleem. Moet ik iets in de instelingen veranderen?  Bij de digicorder duwde ik op de rode knop van het tv bakje en de alles ging uit,

waarom

kan dit nu niet?

0 Likes