Beantwoorden
Luxo
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV-App op Apple TV, zendergids statisch

Ik kijk via de app op mijn apple tv en Nvidia Shield. Ik merk echter dat de zendergids steeds blijft stilstaan en ik moet steeds klikken op "huidige tijdstip" of "Prime Time" om de huidige programmas op het scherm te kunnen krijgen. Men zou toch verwachten dat wanneer men naar de zendergids gaat deze steeds uit zichzelf op het huidige tijdstip zou openen. Vervelend om steeds weer zelf te moeten actualiseren. Heeft iemand anders dit ook? Is dit een bug of kan ik dit zelf oplossen?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet App op Apple TV, zendergids statisch

2 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ik heb dit net even bij mij (op de Apple TV) getest, en hier ging die gewoon naar het huidige tijdstip (de app stond ook nog open in de achtergrond). Heb je dit op de Apple TV én Nvidia? En heb je dit ook als je de app na gebruik volledig afsluit en terug opstart?

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Luxo
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Hi, dank voor het antwoorden.... Ik heb het wanneer de app open staat en waanner ik hem open na niet volledig afgesloten te hebben. het meest vevelende is: stel dat ik 2 uur lang een programma bekijk en dan wil van kanaal veranderen door naar de tv gids te gaan, dan staat de cursor nog steeds op het programma van 2 uur geleden.... Het gebeurt vooraal op de Apple TV app.