Beantwoorden
Wekke2002
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet tv-app profiel overnemen TV Box

Hallo,

heb me net een Chromecast 4K aangeschaft voor de slaapkamer. De Telenet TV-app al geïnstalleerd.

Is er een mogelijkheid om mijn profiel van mijn tv-box over te nemen of de zendervolgorde in de app zelf aan te passen? Ik vind dit niet direct terug.

 

Alvast bedankt

 

Wekke

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Telenet tv-app chromecast

0 Likes
4 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet tv-app profiel overnemen TV Box

@Wekke2002 

Als je profiel hebt aangemaakt op tvbox met jouw volgorde van favoriete zenders, kun je dit profiel ook kiezen op smartphone/tablet/tv app

bovenaan linkse hoek in de telenet tvapp, op mannetje met cirkel klikken en je profiel kiezen

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Wekke2002
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet tv-app profiel overnemen TV Box

Hallo,

 

dat kopt voor de app op mijn iPad, op de app op Chromecast zie ik dit echter niet.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet tv-app profiel overnemen TV Box

Mm ook niet rechts vanboven dan? Of bij profielen beheren? Of bij instellingen "je standaard profiel bij opstarten" en daar juiste kiezen?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Wekke2002
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet tv-app profiel overnemen TV Box

Neen. Ondertussen heb ik wel de zenders kunnen schikken, zonder mijn profiel van mijn tv-box te vinden. Vreemd genoeg lukt dat wel op mijn Apple TV in de living. Daar staat het profiel inderdaad rechts. Kan op mijn Apple TV ook gewoon zappen zoals met TV-Box. Met Chromecast moet ik steeds bevestigen met de ok toets wanneer ik omhoog of naar beneden zap. 

morgen eens proberen terug uit en in te loggen op de app. Hoop dat het even gebruiksvriendelijk als mijn Apple TV wordt.

0 Likes