24803
netweters
|
152804
antwoorden
|
20740
vragen
|
Hallo,
heb me net een Chromecast 4K aangeschaft voor de slaapkamer. De Telenet TV-app al geïnstalleerd.
Is er een mogelijkheid om mijn profiel van mijn tv-box over te nemen of de zendervolgorde in de app zelf aan te passen? Ik vind dit niet direct terug.
Alvast bedankt
Wekke
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Telenet tv-app chromecast
Als je profiel hebt aangemaakt op tvbox met jouw volgorde van favoriete zenders, kun je dit profiel ook kiezen op smartphone/tablet/tv app
bovenaan linkse hoek in de telenet tvapp, op mannetje met cirkel klikken en je profiel kiezen
Hallo,
dat kopt voor de app op mijn iPad, op de app op Chromecast zie ik dit echter niet.
Mm ook niet rechts vanboven dan? Of bij profielen beheren? Of bij instellingen "je standaard profiel bij opstarten" en daar juiste kiezen?
Neen. Ondertussen heb ik wel de zenders kunnen schikken, zonder mijn profiel van mijn tv-box te vinden. Vreemd genoeg lukt dat wel op mijn Apple TV in de living. Daar staat het profiel inderdaad rechts. Kan op mijn Apple TV ook gewoon zappen zoals met TV-Box. Met Chromecast moet ik steeds bevestigen met de ok toets wanneer ik omhoog of naar beneden zap.
morgen eens proberen terug uit en in te loggen op de app. Hoop dat het even gebruiksvriendelijk als mijn Apple TV wordt.