Beantwoorden
GunVer
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Telenet tv app sectie niet beschikbaar

Ik ben voor mijn werk in het buitenland. Daar keek ik tot vandaag televisie met mijn laptop via telenettv.be

Vandaag echter krijg ik bij tv kijken enkel grijze schermen en zie ik bij "mijn tv" nog wel de opgenomen programma's, en zelfs de titels van de afleveringen maar als ik deze effectief wil zien dan krijg ik de melding "deze sectie is niet beschikbaar".

Bij de tvgids krijg ik de melding "Er zijn geen zenders beschikbaar. Ga naar Instellingen om je zendernummering aan te passen." Wanneer ik dit wil doen krijg ik volgende melding "

Technisch probleem

Door een technisch probleem kunnen we de lijst met zenders niet weergeven. Probeer later opnieuw." Ligt dit aan mijn laptop of aan Telenet?

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet tv app sectie niet beschikbaar

@GunVer  Ik doe een gok dat het aan Telenet ligt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet tv app sectie niet beschikbaar

Er zijn momenteel inderdaad problemen met de Telenet TV app & website. Volgens de klantendienst zijn er ervan op de hoogte er wordt er aan gewerktGeef zeker ook je foutmeldingen door aan Telenet (via sociale media) zodat ze makkelijker oplossingen kunnen zoeken. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
GunVer
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Telenet tv app sectie niet beschikbaar

Bedankt voor de tip. Telenettv werkt ondertussen terug als vanouds.