Beantwoorden
Lelly
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Tv springt automatisch terug naar HDMI kanaal TV-box

Wij hebben gisteren de nieuwe tv box gehaald en geïnstalleerd op onze LG OLED tv en de versterker. Sinds we dit hebben gedaan is het niet meer mogelijk om op onze tv netflix op te zetten. Als wij de app selecteren op onze tv dan verspringt de tv automatisch terug naar het HDMI kanaal van de tv-box. Kan iemand ons helpen? Dit is super irritant!

0 Likes
18 reacties
RudyBoumon
Experienced Weetjesweter
Berichten: 38
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Tv springt automatisch terug naar HDMI kanaal TV-box

Bij mij gaat de tv weer aan als ik alles uit zet. Komt ook doordat ces te agressief is.

ik heb dat verholpen door snelle start te veranderen naar normale start. Nu start deze iets trager op maar blijft men tv uit als ik alles uitzet. En ook weet ik nu dat snelle start even veel stroom verbruikt in stand by als dat hij aan staat de set up box

0 Likes
mcasteels1
Experienced Meerweter
Berichten: 85
Smile! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Tv springt automatisch terug naar HDMI kanaal TV-box

Tip: Kijk eens of je Telenet afstandbediening gekoppeld is met je TV via de TV-box.  ik had ook een dergelijk probleem en met dat uit te schakelen (kan je de TV niet langer bedienen met je TElenet afstandbediening) heb ik hier geen problemen mee.

 

0 Likes
Ericwillems
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Smartlock Dat loopt vlotjes. TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol!

Tv springt automatisch terug naar HDMI kanaal TV-box

beste deze heeft niets het het HDMI gedeelte te maken.

sommige tv's zijn app gevoelig en als je ze er naar wilt kijken VB netflix ga hem auto terug naar zijn echte kanaal. in uw geval is het netflix. heb deze ook op mijn samsung tv gehad.

ik kon  op mijn tv geen netflix kijken wegens internet storing. was onmogelijk want mijn internet was ok.

 

als je echt netflix wilt kijken zou ik je aanraden op je tv box te kijken.

veiliger en sneller.

jammer voor de mooie tv dat je hebt gekocht 

0 Likes

Tv springt automatisch terug naar HDMI kanaal TV-box

Bij 4.17 is er eindelijk een schakelaar ingebouwd om CEC uit te schakelen. Nog even geduld;)

0 Likes