Beantwoorden
Jmerre
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Primeur! It's your fourth party!

Verder kijken tv theek

Hallo,

 

Als ik een film wil verder kijken uit mijn tvtheek start die meestal op een stuk vroeger dan ik gestopt was. 

 

Stop ik op een verkeerde manier?

5 reacties
Ex-Netweter
 

Verder kijken tv theek

Ik had hier gemerkt dat als je op pauze had geduwd en iets later op play dat die een klein beetje terug gaat dan toen je op pauze duwde. Ik vond het wel prettig. Ik weet natuurlijk niet wat U wilt zeggen met "een stuk vroeger"? Er zijn nog diensten die een minuutje ofzo eerder dan waar je gestopt was terug inpikken.

 

0 Likes
Jmerre
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Primeur! It's your fourth party!

Verder kijken tv theek

Het gaat echt over een  half uur  of meer ofzo.

 

Bv: Momenteel staan er films in mijn tvtheek die ik uitgekeken heb maar nog maar 20% volgens de tv theek.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 491
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Verder kijken tv theek

Heb inderdaad ook de voorbije dagen last dat wanneer je een aflevering van een serie volledig hebt bekeken er niet "Bekeken" staat maar een voortgangsbalkje dat voor maximum de helft is gevuld (wat dus wilt zeggen dat je zogezegd maar ongeveer de helft hebt bekeken).

0 Likes
Jmerre
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Primeur! It's your fourth party!

Verder kijken tv theek

Ik merk ook dat hij aangeedt dat ik andere film al een stuk gekeken heb zonder dat dit zo is...

0 Likes
Snitsig20
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
π-DAY! YEAH! CAPSLOCK DAY! TV-box / TV-app / telenttv.be Leesclubje starten?

Verder kijken tv theek

Ik ondervind hetzelfde probleem. Zelf afleveringen van series die je volledig hebt uitgekeken starten bij 'verder kijken' ergens midden in.

Enig idee wat hier de oorzaak van is?

 

0 Likes