Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Verduidelijking Telenet kanaal 1-5

Hier nog een topic.

(Voor mods: aub niet samenvoegen)

 

De zenders Telenet 1 tot en met 5 vindt je op de TV box op kanaal 850 tot en met 854. Op 854 staat de warmste week. Ik vroeg me af of deze zenders na de warmste week nog een nut gaan hebben. Op de de decoder zul je deze niet vinden. Omdat ze geen zendernaam of Zenderinfo hebben.

0 Likes
4 reacties
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Verduidelijking Telenet kanaal 1-5

Worden dit niet de kanalen om zenders in 4K te plaatsen?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verduidelijking Telenet kanaal 1-5

@Ex-Netweter 

De Warmste week wordt in HD uitgezonden op het 'radio' kanaal 903, te ontvangen op elke Digicorder, Digibox en DVB-C tv. Als vrt zender is deze FTA (vrij te ontvangen).

Op de radio zender VBRO (kanaal 944) krijg je ook beeld. Meestal stilstaand, maar soms ook clips. Deze zit in het basispakket.

0 Likes
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Verduidelijking Telenet kanaal 1-5

Eurosport gaat in de komende maanden meerdere malen in 4K Ultra HD uitzenden. Het gaat om enkele belangrijke skiwedstrijden die op het tijdelijke kanaal Eurosport 4K uitgezonden worden. In de afgelopen jaren zette de sportzender dit UHD-kanaal enkele keren voor bijvoorbeeld het uitzenden van het Franse tennistoermooi Roland Garros in. Eurosport 4K zendt het skiën in Ultra HD in ieder geval op 28 en 29 december, 8 januari, 29 februari en 1 maart uit. Het lijkt de opmaat naar een sportzomer met meer 4K UHD-uitzendingen. Eurosport heeft de uitzendrechten van de Olympische Spelen. De Japanse omroep NHK levert het aanvoersignaal niet alleen in HD, maar ook in 4K aan uitzendende omroepen.

0 Likes
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Verduidelijking Telenet kanaal 1-5

Maar nog niet bij "Telenet" veronderstel ik.

0 Likes