Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Vervelend wissen na "verder kijken"

Ik vind het best vervelend om bv. een film te wissen na gestart te zijn via "verder kijken". Want stoppen brengt u terug naar het venster "verder kijken".

Je moet helemaal terug gaan zoeken in opnames wanneer je die film opgenomen hebt.

Op TV , want ik heb juist gezien dat het op mijn computer (telenettv.be) wel vlot kan , daar heb je in het window van "verder kijken" de mogelijkheid om selectief te wissen..... vergeten bij TV mogelijkheden ???

 

 

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Vervelend wissen na "verder kijken"

@Theo2 

Ook in de app kan dat. Alleen via de tv-box kan dat niet. Misschien iets voor later of niet. Als we de smartphone gebruiken als AB kunnen we ook de zaken die we weg willen daarmee verwijderen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Vervelend wissen na "verder kijken"

@Theo2 

Na het "verder kijken" niet op stop duwen maar 2 x op OK dan kan je (wel) de opname (die nu nog aan het spelen is) wissen.

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Vervelend wissen na "verder kijken"

dat gaan we proberen.....

0 Likes
Ex-Netweter
 

Vervelend wissen na "verder kijken"

@Theo2 

En? Al geprobeerd?

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Vervelend wissen na "verder kijken"

Inderdaad dat lukt..Ik stopte altijd via pauze en dan terug...

dit is handiger moet ik voortaan altijd gebruiken...