Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!

Vervelend wissen na "verder kijken"

Ik vind het best vervelend om bv. een film te wissen na gestart te zijn via "verder kijken". Want stoppen brengt u terug naar het venster "verder kijken".

Je moet helemaal terug gaan zoeken in opnames wanneer je die film opgenomen hebt.

Op TV , want ik heb juist gezien dat het op mijn computer (telenettv.be) wel vlot kan , daar heb je in het window van "verder kijken" de mogelijkheid om selectief te wissen..... vergeten bij TV mogelijkheden ???

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Ere-Krak

@Theo2 

Ook in de app kan dat. Alleen via de tv-box kan dat niet. Misschien iets voor later of niet. Als we de smartphone gebruiken als AB kunnen we ook de zaken die we weg willen daarmee verwijderen.

louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

@Theo2 

Na het "verder kijken" niet op stop duwen maar 2 x op OK dan kan je (wel) de opname (die nu nog aan het spelen is) wissen.

Theo2
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!

dat gaan we proberen.....

0 Likes
Ex-Netweter

@Theo2 

En? Al geprobeerd?

0 Likes
Theo2

Inderdaad dat lukt..Ik stopte altijd via pauze en dan terug...

dit is handiger moet ik voortaan altijd gebruiken...