Beantwoorden
FvC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Volumeregeling afstandsbediening TV-box/receiver

Hallo,

Ik las in een post van vorig jaar dat je de volume instellingen kon switchen tussen tv en receiver. Maar de instelling waarover hier gesproken wordt, kan ik echter niet terugvinden

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/TV-box-rf-afstandsbediening-voor-verster...

Sinds de receiver is aangesloten, kan ik niet meer het volume van de tv aanpassen, enkel van de receiver.

Het zou handig zijn moest de tv box ook de optie bieden om de receiver te "ontkoppelen". 

Voorlopig heb ik Auto tv op "uit" gezet, wat al verhindert dat telkens ik de tv box op set, ook de receiver aan gaat (moet dan wel ook de tv apart op zetten, maar dat gaat gelukkig nog wel vanop dezelfde afstandsbediening)

Nu het volume terug goed krijgen...

0 Likes
3 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 522
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Volumeregeling afstandsbediening TV-box/receiver

@FvC 

Druk op Huisje

Kies tandwieltje (instellingen)

Kies "beeld en geluid"

Hier staat onderaan "Regel je geluid" met de OK toets kan je switchen tussen je TV en je Receiver (als ze gekoppeld zijn aan je TV-box).

(Koppelen gebeurt normaal gezien automatisch als je reciever is aangesloten met HDMI).

Je kan ook manueel koppelen met de instelling op dezelfde pagina.

FvC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Volumeregeling afstandsbediening TV-box/receiver

@Santa 

Het is juist "Regel je geluid" dat ik niet vind...

20230728_091117.jpg

20230728_091308.jpg

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 522
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Volumeregeling afstandsbediening TV-box/receiver

@FvC 

Het enige dat ik kan voorstellen is je TV-box 1 minuutje zonder stroom zetten en terug opnieuw opstarten.