24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik ondervind al dagen problemen met de code 1002 op de telenet tv app, reeds de app verwijderd, modem heropgestart.
Via Edge geprobeerd zelfde en ben gewoon van chrome te gebruiken.
Nu eerst was het op History en nu ook al op discovery en national geographic, misschien nog andere maar ga niet iedere zender aflopen,
doch deze zijn frequente zenders die ik veel kijk.
Opnames kan ik wel bekijken van discovery.
Situatie is er staat een tv-box in de living en ik kijk op de PC in een andere kamer.
-Wat al geprobeerd:
Modem heropgestart
TV-box heropgestart
TV-app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ik snap niet dat er zoveel mensen hier over klagen en het blijft voorkomen, de brief met de prijsverhoging rond sturen lukt wel natuurlijk.
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: code 1002 - TV app
Opgelost! Ga naar oplossing.
Sinds een paar dagen ondervind m'n vrouw gelijkaardige problemen bij het kijken van bepaalde content via TelenetTV op haar laptop. Zelfde boodschap verschijnt (1002) in 3 verschilende browsers.
Bizarre is dan weer dat als de laptop wordt geconnecteerd op mobile hotspot, alles wél werkt. 🤷♂️.
Zou niet mogen natuurlijk, heb mail gestuurd naar telenet technische dienst zullen zien of er ooit antwoord op komt.
Correct is correct, nu net gecheckt en de zenders zijn terug beschikbaar.
1002 krijg ik bij gebruik van vpn, telenet laat niet alle vpn gebruikers toe hun telenet.tv app te gebruiken
heeft u een vpn in gebruik op uw kijk computer
of een firewall met deze functie