Beantwoorden
wingo
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Webversie Telenet TV: wit scherm na login

Sinds vorige week kan ik met mijn desktop niet meer tv kijken als ik naar www.telenettv ga krijg ik een inlogscherm vul mijn gegevens in en dan krijg ik een wit venster met vermelding login succes maar gaat die niet door naar home pagina van telenet tv blijft op dat wit scherm staan en kan geen tv online meer kijken. heb zelfs al mijn windows volledig opnieuw geïnstalleerd maar nog altijd hetzelfde resultaat, iemand enig ervaring hiermee ?

 

Titel gewijzigd door Brent (mod) | Vorige titel: telenet tv

0 Likes
3 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Webversie Telenet TV: wit scherm na login

Heb je Windows volledig opnieuw geïnstalleerd enkel en alleen voor dat witte scherm bij inloggen Telenet TV?

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
wingo
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Webversie Telenet TV: wit scherm na login

Wel ja omdat ik dacht dat er iets mis was met windows 11 maar blijkbaar niet , heb al verschillende browsers gebrruikt zoals chrome, edge en firefox maar altijd hetzelfde resultaat.

0 Likes
wingo
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Webversie Telenet TV: wit scherm na login

bij het surfen naar www.telenet.tv krijg ik dit inlogschermdaar log ik in met mijn gegevensdaar log ik in met mijn gegevensdan krijg ik dit scherm en veranderd niet normaal moet ik auto naar home sherm  gaan maar doet het nietdan krijg ik dit scherm en veranderd niet normaal moet ik auto naar home sherm gaan maar doet het niet

0 Likes