24786
netweters
|
152678
antwoorden
|
20730
vragen
|
Sinds gisteren heb ik TV Box. Hoe sluit ik de TV box aan op de versterker. Draadloos via afstandsbediening TV box geprobeerd zonder resultaat. alvast ank voor de hulp. Groetjes, Dominique box aan op de
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: TV Box en Yamaha-versterker R-N803D
Opgelost! Ga naar oplossing.
De optische audio-uitgang van de Telenet TV-box met een Toslink-kabeltje (S/PDIF) aansluiten op de "Optical" ingang van de Yamaha R-N803D.
Dankjewel Raf voor de supersnelle reactie. Nu ik je toch " aan de lijn " heb 😄 : kan ik met de TV box naar de radio luisteren zonder dat ik daarvoor het televisietoestel moet aanschakelen? Met de digibox ging dat probleemloos maar ik merk op dat ik met de afstandsbediening geen radiokanalen kan kiezen zoals voorheen ☹️ Alvast dank voor je hulp, Groetjes, Dominique
Neen, radiokanalen moet je via de tv-gids selecteren. Heel onhandig als je de TV-box als radio wil gebruiken.
@Pufferfish schreef:kan ik met de TV box naar de radio luisteren zonder dat ik daarvoor het televisietoestel moet aanschakelen?
Inderdaad onhandig, zoals @Ex-Netweter zegt, maar niet onmogelijk.
Je moet de TV aanzetten om een zender te kiezen, maar eens je op een zender staat, kan je probleemloos muziek luisteren zonder dat de TV aanstaat ...
Wel eerst auto tv in tvbox of "cec" op versterker (indien die dit bezit) uitschakelen, anders gaat je tvbox ook uit