|
26.296
netweters
|
163.459
antwoorden
|
|
21.967
vragen
|
@TieViePee ik neem elke dag De Tafel van Gert op en elke keer als ik het programma kies bij 'verder kijken' gaat de TV-box naar terugkijk-tv en niet naar de opnames.
Ik heb dat programma nog nooit bekeken via terugkijk-tv heb het al eens gewist bij verder kijken en de opname gestart en dan staat er bij verder kijken ineens de opname tot ik het progamma helemaal bekeken heb dan is het weg in verder kijken.
En vandaag nieuwe opname en ja hoor inplaast van naar de opname te gaan joepie terugkijk-tv!
Ik heb dat enkel bij dit programma voor zover ik weet, kan natuurlijk ook voorvallen bij andere programma's die ik niet opneem.
En ja ik heb mijn modem als eens heropgestart, de netwerkkabels gecontroleerd, andere coax kabel, de TV-box heropgestart zelfs terug gezet naar fabrieksinstellingen, andere HDMI kabel geprobeerd, nieuwe batterijen in de afstandsbediening, andere HDMI poort van mijn TV, niks werkt!!!
Ben ik iets vergeten??? 😁 als ik naar de klantendienst zou bellen hoor ik namelijk deze onzin als advies en mogelijke oplossing vandaar... 😉
Je kan dus geen reclame doorspoelen als je naar De Tafel van Gert kijkt.
Als je enkel de begin reclame niet kan doorspoelen en de rest wel dan lijkt het misschien terugkijk-TV te zijn maar dat is het niet.
@Santa schreef:Je kan dus geen reclame doorspoelen als je naar De Tafel van Gert kijkt.
Als je enkel de begin reclame niet kan doorspoelen en de rest wel dan lijkt het misschien terugkijk-TV te zijn maar dat is het niet.
@Santa als je enkel de eerste minuut niet kan doorspoelen is het een opname, bij terugkijk-tv kan je het begin wel doorspoelen maar niet de reclame blokken.
De TV-box doet steeds hardstallig terugkijk-tv bij 'verder kijken' inplaats van mijn opname da is om gek van te worden, ma goed ga nie weer de zelfde uitleg doen ze moeten die bug er nu maar eens uithalen 🙄