Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

problemen met ondertitelprofiel

Ik heb al lang problemen met mijn box die niet terug naar mijn tv schakelt indien ik gebruik maak van een 2e profiel waarbij ik alle ondertitels op aan heb staan. Ik ben blijven zoeken en heb nu een manier waarbij de box wel normaal doet en ik toch de ondertitels heb.

Er word normaal gekeken via het normale profiel, maar met de puntjestoets zet ik de ondertittels(voor slechthorenden)aan. Als ik dan op de terug toets druk keert de box netjes terug naar mijn tv.

Ik heb in hetbegin juist de raad gekregen om een apart profiel aan te maken om te zien met ondertitels.

Het is de 2e box die dit probleem heeft en  het zou niet reproduceerbaar zijn,zou volgens de ene want de laatste die ik aan de lijn heb gehad van de technische dienst zei dat er toch nog enkele gevallen bekend zijn waarbij de box onverklaarbare dingen doet.

Ik hoop dat er andere lezers hier het zelf eens wilen testen, zo komt er misschien tochnog schot in de zaak.

2 reacties
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

problemen met ondertitelprofiel

Gezien er niemand bereid was het even te testen, voor de zoveelste keer de technische dienst gecontacteerd.Een dame aanhoort mijn probleem en stelt voor om het dadelijk bij haar eens te proberen.Na dik 10 minuten komt ze terug aan de lijn met het voor mij heugelijke nieuws dat zij net hetzelfde meemaakt.Volgens de dame is dit geen defect maar normaal gedrag. ik ben dat ten einde raad in een Telenet shop te rade gegaan.Men stelde voor om met de box langs te komen.De box werd aangesloten en ik heb het probleem kunnen demonstreren.De box die in de shop speelde heb ik net zo ingesteld als de mijne en die vertoonde geen abnormaal gedrag.Er word besloten om de box nogmaals om te ruilen.Er word geprobeerd om de nieuwe box in de shop aan de praat te krijgen maar dat lukt niet.Eens thuis duurt het ook zeer lang maar uiteindelijk geraakt de box klaar.

Ik doe direct de test en ook deze box doet net zoals de vorige 2.

Er moet dus ergens iets in de cloud hangen wat van in begin verkeerd is gegaan en dat niemand kan/wil oplossen.

Hoe het ook zei, ik zal in het vervolg wel gewoon de puntjes toets gebruiken wil ik ondertitels.

Maar dat niemand me ooit vraagt naar mijn idee van de technische diensten van Telenet...

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

problemen met ondertitelprofiel

Box nr 3 was geen lang leven beschoren.Voor wie het mocht interesseren hier een link van een filmpje dat ik maakte bij een poging om mijn tv op het scherm te krijgen.Ondertussen ben ik aan box nr 4, benieuwd wat die gaat krijgen?!

https://1drv.ms/v/s!AqjIM_GHA96snhvlVDRTzrV5DFmq?e=BroSFj

0 Likes