24748
netweters
|
152284
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo,
Deze namiddag digicorder gaan omruilen voor de nieuwe tv box. Tevens ook de modem only ingeruild voor een HGW daar dit voor de tv box nodig is. Enkele vraagjes:
1: op mijn telenet zie ik bij de optie 'je telenet decoders' zowel mijn oude digicorder als de nieuwe tv box staan, is dit normaal?
2: bij de bevestigingsmail van de aangepaste diensten staat dat ik powerlines heb gehuurd. Echter niet meegekregen?
3: mijn profiel op telenettv.be geeft aan dat het geblokkeerd is, wat te doen?
Alvast bedankt
Jo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bellen naar de technische dienst,die kunnen dat oplossen voor u.Heb dat ook voor gehad.
Mvg,
Wim
Bedankt, zal daar morgen even voor bellen dan 🙂
Wist niet dat deze nog zo laat open zijn. Anyway het zou dus liggen dat telenet de order nog aan het verwerken is. De oude digicorder zal weldra uit het systeem gaan en dan zou alles moeten werken werd mij verteld. Bedankt iedereen!
Zonet eens gecheckt, de oude decoder is uit mijn profiel. Enkel nog geen toegang tot telenettv.be 😥
@Ex-Netweter Jammer dat ik het moet zeggen, maar terug bellen naar de klantendienst het moet deftig werken. Zo doe ik het ook.
Zonet even tijd gemaakt om te bellen. Blijkbaar was mijn order nog steeds blijven hangen en zou tot morgen geduld moeten hebben? Enfin we zien wel morgen weer...