Beantwoorden
Magno
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

telenettv.be registreert Firefox-browser niet correct

Zijn er gekende problemen met toestelregistratie ism firefox?

Ik wou daarnet op telenettv een film verder kijken en kreeg de vraag mijn toestel te registreren. (Windows 10 - Firefox)

 

Ik dacht eigenlijk eerst dat mijn browser niet reageerde en had nog maar eens geklikt, met als resultaat dat in het toestelbeheer nu 4x "Mijn computer - Mozilla Firefox" geregistreerd staat, geen extra toestel geregistreerd kan worden en ik nog altijd niet kan kijken in mijn browser... (en pas binnen 91 dagen toestellen kan vervangen)

 

Vorige vrijdag trouwens de ipad van de zoon geregistreerd en ook deze toont nog steeds 91 dagen...

Tags (2)
0 Likes
9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

telenettv.be registreert Firefox-browser niet correct

@Magno 

Je werkt toch niet in een privé venster? Indien wel, niet meer doen voor telenettv.be.

In instellingen moet je eens kijken of je de cookies bewaart. Als je die verwijdert na een sessie ga je je telkens opnieuw moeten registreren. ( Te vinden in privacy en beveiliging)

Als je bij gebrek aan registratierechten niet meer kan registreren moet je contact nemen met klantendienst en vragen om de huidige registraties te verwijderen. Let wel, ze moeten dat niet doen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Magno
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

telenettv.be registreert Firefox-browser niet correct

Dag Louis,

 

Ik werk niet in een prive venster. In de cookie info zie ik dat er voor telenettv.be 4 cookies zijn en voor www.telenettv.be 3 cookies. (deze zijn laatste gebruikt een uur geleden).

 

voor mijn laatste poging had ik de ublock origin uitgezet voor de site. Ik heb firefox enhanced tracking protection ook uitgezet nu.

Volgende stap zal inderdaad bellen zijn naar telenet in de hoop dat ze mijn registraties willen resetten.

 

Alvast bedankt om mee te denken naar oplossing.

 

Joachim

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

telenettv.be registreert Firefox-browser niet correct

@Magno 

Dat uitschakelen van unblock origin kan het hem ook doen.

Dus nu bellen en vriendelijk vragen.

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

telenettv.be registreert Firefox-browser niet correct

Bij mij hetzelfde, is enkele weken geleden begonnen. Ik moest toen mij PC registreren, was nog een plaats vrij dus dat ging vlot. Toen bleken echter alle andere op dezelfde vervaldag gezet ( nog 10dagen ?). Nadien moest ik nogmaals registreren en toen bleken alle op mijn PC te staan, alle met zelfde vervaldag(iets in de 40) . Ondertussen staat  PC Firefox er vijf maal maar op 32 dagen... Alsof ik vijf maal heb geregistreerd met hetzelfde toestel op één dag. Wat zeker niet het geval was...

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

telenettv.be registreert Firefox-browser niet correct

@Theo2 

Dezelfde aanpak. Melden dat er zich een probleem voordoet en de huidige registraties laten verwijderen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

telenettv.be registreert Firefox-browser niet correct

@Theo2@Magno 

Hier is dat probleem ook gemeld dacht ik

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Telkens-opnieuw-moeten-aanmelden-op-TV-a...


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

telenettv.be registreert Firefox-browser niet correct

Niet echt... ik moet niet "altijd " aanmelden op mijn iMac..

Wel regelmatig apparaat registreren, blijkbaar na nieuwe versie Firefox.

Ik kijk ook weinig via PC.

Ik dacht al ze last hadden van de hitte, want toen is het begonnen met verkeerd "tellen".

 

0 Likes
Magno
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

telenettv.be registreert Firefox-browser niet correct

Even moeten wachten voor de reset er door is, welke nu gelukt is.

Jammer genoeg direct bij eerste poging direct zelfde probleem.

Nu is er al terug 1 device geregistreerd en kan ik nog steeds in de browser niet kijken...

0 Likes
Magno
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

telenettv.be registreert Firefox-browser niet correct

Heb uiteindelijk maar Chrome gedownload en geïnstalleerd. Die heeft het probleem niet. Lijkt mij een bepaalde implementatie die niet goed samen gaat met Firefox...