Beantwoorden
Pieter2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

tv-box en yelo

Hoi iedereen, 

 

hopelijk heb ik er niet overgekeken maar ik vind nergens  iets terug dus bij deze: sinds ik gebruik maak van de nieuwe tv-box (waar ik overigens vrij enthousiast over ben), lijk ik geen toegang meer te hebben tot de Yelo Play app die ik af en toe gebruik om opnames online te bekijken. Foutmelding: 

 

"GEEN TOEGANG TOT YELO PLAY

Voor Yelo Play heb je digitale tv en internet van Telenet nodig. Meer op Telenet.be."

 

 

Is er een nieuwe app voor gebruikers van de tv-box of staat dit probleem volledig los van het gebruik van de tv-box? Ter info: ik probeer dit gewoon van thuis uit en ben dus verbonden met WiFi. 

0 Likes
6 reacties
Ex-Netweter
 

tv-box en yelo

@Pieter2 die app zijn de eerste testers aan het testen, daarna zal die beschikbaar worden u krijgt er bericht van.

Jos

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2250
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

tv-box en yelo

Dit forum staat er letterlijk VOL van, beetje beter leren zoeken 🙃


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
Pieter2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

tv-box en yelo

Beste Jos, 

 

Bedankt voor het snelle antwoord. Gewoon nog even geduld hebben dus. 

 

Groeten, 

 

Pieter

Pieter2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

tv-box en yelo

Mja, als ik TV box en yelo of TV box en app in geef in de zoekbalk en er geen enkel relevant topic verschijnt bij de eerste 20 resultaten, zou ik durven zeggen dat ik hard genoeg gezocht heb en het niet aan mij ligt dat ik het antwoord niet gevonden heb. Maar toch bedankt voor jouw nuttige bijdrage. 

Ex-Netweter
 

tv-box en yelo

@Pieter2 ni aantrekken, maar u had misschien beter enkel play of enkel app ingevuld, hoe korter hoe beter, maar dan hebt ge ook nog veel onderwerpen over de yelo app die gewoon in een andere topic staan die vind ge niet met de zoekfunctie.

Jos

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2250
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

tv-box en yelo

@Pieter2@Ex-Netweter niet gemeen bedoeld ofzo hoor, vandaar de smiley 😉 Hier heb je de link met de officiële "oplossing": https://www.netweters.be/t5/Telenet-TV-box/Telenet-TV-app-en-telenettv-be/m-p/52031#M1199 

 

Dan heb ik toch nog een beetje een nuttige bijdrage Man Tong


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.