24776
netweters
|
152627
antwoorden
|
20723
vragen
|
Hoi iedereen,
hopelijk heb ik er niet overgekeken maar ik vind nergens iets terug dus bij deze: sinds ik gebruik maak van de nieuwe tv-box (waar ik overigens vrij enthousiast over ben), lijk ik geen toegang meer te hebben tot de Yelo Play app die ik af en toe gebruik om opnames online te bekijken. Foutmelding:
"GEEN TOEGANG TOT YELO PLAY
Voor Yelo Play heb je digitale tv en internet van Telenet nodig. Meer op Telenet.be."
Is er een nieuwe app voor gebruikers van de tv-box of staat dit probleem volledig los van het gebruik van de tv-box? Ter info: ik probeer dit gewoon van thuis uit en ben dus verbonden met WiFi.
@Ex-Netweter die app zijn de eerste testers aan het testen, daarna zal die beschikbaar worden u krijgt er bericht van.
Jos
Beste Jos,
Bedankt voor het snelle antwoord. Gewoon nog even geduld hebben dus.
Groeten,
Pieter
Mja, als ik TV box en yelo of TV box en app in geef in de zoekbalk en er geen enkel relevant topic verschijnt bij de eerste 20 resultaten, zou ik durven zeggen dat ik hard genoeg gezocht heb en het niet aan mij ligt dat ik het antwoord niet gevonden heb. Maar toch bedankt voor jouw nuttige bijdrage.
@Ex-Netweter ni aantrekken, maar u had misschien beter enkel play of enkel app ingevuld, hoe korter hoe beter, maar dan hebt ge ook nog veel onderwerpen over de yelo app die gewoon in een andere topic staan die vind ge niet met de zoekfunctie.
Jos
@Ex-Netweter@Ex-Netweter niet gemeen bedoeld ofzo hoor, vandaar de smiley 😉 Hier heb je de link met de officiële "oplossing": https://www.netweters.be/t5/Telenet-TV-box/Telenet-TV-app-en-telenettv-be/m-p/52031#M1199
Dan heb ik toch nog een beetje een nuttige bijdrage