24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Goede morgen,
Ik heb me een tablet gekocht. Als mail programma gebruik ik op mijn pc enkel Telenet webmail.
Hoe moet ik het adresboek van webmail gebruiken,overbrengen,importeren op mijn tablet. Nu zie ik enkel de inkomende mail en niets meer.
Importeren ?
Webmail > Instellingen > Importeren/exporteren > [v] Adresboek > Exporteren (CSV als dit mogelijk is)
Dan het bestand op je tablet zetten (via mail, USB, Google Drive, ...) en importeren naar je mail app.
Het exporteren naar tablet, als csv, is gelukt. Nu nog importeren in mn e-mail app.
Stom van mij, maar dat lukt me niet.
Hoe doe ik dat ?
Bedankt voor de hulp tot hiertoe !!
Over welke tablet (merk, type) gaat het juist? Als die onder Android draait, dan zou je een andere werkwijze kunnen proberen. Voorwaarde is wel dat je een Google-account hebt.
Met die account kan je naar https://contacts.google.com/ en dan via Meer > Importeren > CSV of vCard-bestand
Als je op die manier het CSV-bestand importeert en je tablet synchroniseert, dan staan al je contactpersonen onder de Contacten app waartoe je mail app normaal gezien toegang heeft. (Desnoods even de tablet uit- en aanzetten.)
Beste,
Ik wil mijn adresboek op volgende manier exporteren: Webmail > Instellingen > Importeren/exporteren > [v] Adresboek > Exporteren (CSV als dit mogelijk is)
Maar wanneer ik naar de instellingen ga is er totaal geen knop Importeren/Exporteren te zien.
Kan u mij verder helpen aub.
Hartelijk dank. Is me nu gelukt. Had me wel verkeerd uitgedrukt betreffende die "knop". Exporteren vindt je inderdaad terug in een menu.
mvg.