Beantwoorden
TheButcher
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Bepaalde mails komen niet meer aan bij me op mail.

Hallo allemaal, bepaalde mails komen niet aan in mail, wanneer ik de afzender mail met de vraag waarom mijn facturen (bv) niet meer verzonden worden dan beweren ze vanwel. Maw, ze versturen de mails nog steeds naar hetzelfde adres maar ze komen niet meer terecht bij mij. Vroeger wel. Ze zitten ook niet in de spam of reclame. Mijn mailadres is juist ingevoerd dus daar hangt het ook niet aan. Mijn mailadres is juist ingevoerd dus daar hangt het ook niet aan. Op webmail eveneens niets te vinden. Ik ben ten einde raad. Op deze manier ga ik problemen krijgen met mijn boekhouding . 🥲🥲

0 Likes
1 reactie
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bepaalde mails komen niet meer aan bij me op mail.

Zend je de e-mails zelf met een e-mailclient of webmail of maak je gebruik van een andere onderneming voor de periodieke verzending van je facturen waarbij de klnat niet ziet dat die door een derde verzonden zijn?

In dat laatste geval moet je controleren of de derde ze effectief verzonden hebben.

Bekijk dit eens.

0 Likes