Beantwoorden
bvw
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Cannot establish stable server connection...

Beste,

 

ik kan opeens vanuit mijn mailprogramma Spark (by Readle, op Mac) geen emails meer verzenden vanuit mijn telenet.be mailadres. Mails ontvangen gaat wel nog, ze verzenden niet meer. Via mijn webmail kan ik wel nog mails verzenden. De andere niet

 

Ik heb mijn telenet.be-mailaccount dan verwijderd van Spark en probeer die opnieuw toe te voegen maar dit loopt vast op de boodschap "A stable connection to the server could not be established."

Username: mijn mailadres

Password: mijn paswoord dat nog steeds perfect werkt op de Telenet Webmail

Server: smtp.telenet.be

Port: 587

Protection: STARTTLS (de andere optie is SSL, maar als ik die aanvink krijg ik dezelfde boodschap)

 

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.

Zonnige groeten,
Bart

 

 

0 Likes
4 reacties
Padalby
Professional Meerweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Laat de zon in je hart!

Cannot establish stable server connection...

probeer eens als userlogin deze van telenet met letter aanduiding te gebruiken, niet mailadres

0 Likes
bvw
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Cannot establish stable server connection...

Thx voor de tip, maar het probleem lost zich precies vanzelf op. Een verzonden mail blijft even hangen in de outbox, maar raakt er na enkele minuten precies toch door. Hopelijk lukt het in de komende dagen wat vlotter...

0 Likes
MarioVG
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Cannot establish stable server connection...

 

Ik heb net hetzelfde probleem met mijn Android email client "Edison Mail", zelfs wanneer ik mijn "u" gebruikersnaam van Telenet ingeef.

Andere instellingen:

hostname = smtp.telenet.be

port = 587

security = STARTTLS

Wat ik ook probeer, steeds dezelfde fout: "[SMTP] A stable connection to the server could not be established."

Smiley Verdrietig

0 Likes
Tom3500
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Cannot establish stable server connection...

Ik heb hetzelfde probleem met Spark, het gebruik van de z gebruiker ipv e-mail adres lost het probleem NIET op bij mij.

0 Likes