Beantwoorden
Morriske
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Contactgroep aanmaken en terugvinden in Telenet Webmail

Ik heb een contactgroep aangemaakt in Telenet Webmail. Deze groep wijzigt elk jaar, leden vallen weg en nieuwe komen erbij. Maar ik vind geen enkele contactgroep terug, om die dan eventueel te wijzigen. Waar kan ik de aangemaakte contactgroepen vinden in Telenet Webmail, om die wijzigingen door te voeren of zelfs die contactgroep te verwijderen?

 

 
 
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Contactgroep aanmaken en terugvinden
 
 
 
0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Contactgroep aanmaken en terugvinden in Telenet Webmail

Als je een bijvoorbeeld een contactgroep hebt Familie, dan vind je die groep terug in je adresboek onder de naam Familie. Als je daar dan op staat zie je al de contacten die erin zitten en kan je deze ook verwijderen, via de knop linksboven "Bewerken". De groep zelf kan je helemaal verwijderen uit je adresboek zelf.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Contactgroep aanmaken en terugvinden in Telenet Webmail

Ikzelf begin de naam van mijn groepen altijd met AA. Bijvoorbeeld AAFamilie, AAFietsclub. Dan staan deie groepen als eerste in mijn adresboek en zijn ze makkelijk te onderscheiden van andere contacten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes