Beantwoorden
TH18
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

E-mail adres verplaatsen naar nieuw abonnement

Beste allen.

In 2016 werd mijn Telenet business abonnement opgezegd, ondertussen heb ik een Telenet privé abonnement. Gedurende 18 maanden kon ik mijn email van mijn oude abonnement nog gebruiken, deze periode verstrijkt weldra.

Om mijn emailadres aan het nieuwe abonnement toe te voegen dient dit eerst vrijgegeven te worden op het oude abonnement. Probleem is dat het gaat om een primary account emailadres dat ik blijkbaar niet zelf kan vrijgeven. Wie weet hoe dit kan opgelost worden?

Alvast dank voor de tips!

4 reacties
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 312
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

E-mail adres verplaatsen naar nieuw abonnement

Je kan het best contact opnemen met de Telenet Business klantendienst:

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

E-mail adres verplaatsen naar nieuw abonnement

Je maakt eerst een alias aan op dezelfde mailbox. Vervolgens verander je bij "mijn telenet" / klantgegevens je mail adres naar dit nieuwe adres, evenzo met je mailadres voor digitale aanrekening. Vervolgens een paar uurtjes wachten tot het in het systeem is doorlopen en dan zou je het adres dat je wil verplaatsen moeten kunnen vrijgeven.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 312
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

E-mail adres verplaatsen naar nieuw abonnement


@igvfer@  schreef:

Je maakt eerst een alias aan op dezelfde mailbox. Vervolgens verander je bij "mijn telenet" / klantgegevens je mail adres naar dit nieuwe adres, evenzo met je mailadres voor digitale aanrekening. Vervolgens een paar uurtjes wachten tot het in het systeem is doorlopen en dan zou je het adres dat je wil verplaatsen moeten kunnen vrijgeven.


Dat lijkt me niet mogelijk als het internetabonnement van het mailadres is opgezegd.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

E-mail adres verplaatsen naar nieuw abonnement

@Area57_1Je hebt gelijk. Dat is inderdaad niet meer mogelijk. Eens opgezegd kan je niet meer in je mailbox gegevens. Had het over het hoofd gezien. Het zal inderdaad afhangen van de goodwill van een medewerker bij de businessabonnementen. Dit is het gevaar als je een abonnement opzegt en niet omzet naar een andere formule.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes