24754
netweters
|
152380
antwoorden
|
20698
vragen
|
Beste allen.
In 2016 werd mijn Telenet business abonnement opgezegd, ondertussen heb ik een Telenet privé abonnement. Gedurende 18 maanden kon ik mijn email van mijn oude abonnement nog gebruiken, deze periode verstrijkt weldra.
Om mijn emailadres aan het nieuwe abonnement toe te voegen dient dit eerst vrijgegeven te worden op het oude abonnement. Probleem is dat het gaat om een primary account emailadres dat ik blijkbaar niet zelf kan vrijgeven. Wie weet hoe dit kan opgelost worden?
Alvast dank voor de tips!
Je kan het best contact opnemen met de Telenet Business klantendienst:
Je maakt eerst een alias aan op dezelfde mailbox. Vervolgens verander je bij "mijn telenet" / klantgegevens je mail adres naar dit nieuwe adres, evenzo met je mailadres voor digitale aanrekening. Vervolgens een paar uurtjes wachten tot het in het systeem is doorlopen en dan zou je het adres dat je wil verplaatsen moeten kunnen vrijgeven.
@igvfer@ schreef:Je maakt eerst een alias aan op dezelfde mailbox. Vervolgens verander je bij "mijn telenet" / klantgegevens je mail adres naar dit nieuwe adres, evenzo met je mailadres voor digitale aanrekening. Vervolgens een paar uurtjes wachten tot het in het systeem is doorlopen en dan zou je het adres dat je wil verplaatsen moeten kunnen vrijgeven.
Dat lijkt me niet mogelijk als het internetabonnement van het mailadres is opgezegd.
@Area57_1Je hebt gelijk. Dat is inderdaad niet meer mogelijk. Eens opgezegd kan je niet meer in je mailbox gegevens. Had het over het hoofd gezien. Het zal inderdaad afhangen van de goodwill van een medewerker bij de businessabonnementen. Dit is het gevaar als je een abonnement opzegt en niet omzet naar een andere formule.