Beantwoorden
Nikamon
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

E-mails niet gesynchroniseerd op mijn toestellen

Sinds enige tijd is mijn mailbox op de gsm niet meer verbonden met die op mijn laptop - als ik een email krijg moet ik hem twee keer verwijderen, zowel op de laptop als op de gsm. Ik heb dit probleem niet met e-mails met een ander adres (provider). Hoe komt het en wat te doen?

 

Titel gewijzigd door Daan Jordens (mod) | Vorige titel: e-mail

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

E-mails niet gesynchroniseerd op mijn toestellen

Misschien op de laptop ingesteld als POP3 account. Op de smartphone, praktisch zeker als IMAP account.

Bij een POP3 account worden uw mails gedownload en onmiddelijk verwijderd op de server of na x aantal dagen afhankelijk van uw instellingen. Dat houdt ook in dat, als je hier een mail verwijderd die enkel op de laptop wordt verwijderd, niet op de server.

Bij IMAP blijft alles op de server staan en wordt een kopie op uw smartphone gezet = synchroniseren. Bij het verwijderen op uw smartphone wordt dit ook gedaan op de server.

Instellingen op de laptop nazien.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Nikamon
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

E-mails niet gesynchroniseerd op mijn toestellen

dank u!

0 Likes