Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Foutmelding in Outlook 365 e-mail account

Gisteren liep het plots mis met een van mijn telenet mailaccounts in mijn outlook 365. Alles weg en foutmelding. Herstellen lukt niet want hij vindt het .ost bestand niet terug. Ik dacht geen probleem; Verwijderen en opnieuw instellen maar het lukt niet. Juiste imap en smtp poorten, wachtwoord correct enz. maar toch foutmelding. Ik zie in mijn webmail dat de testmail goed is verzonden maar de rest lukt niet. Iemand enig idee waar het fout kan gaan? Ligt dit nu aan Telenet? Het eigenaardige is dat een ander telenetaccount (geen alias) in dezelfde outlook 365 client, correct werkt en blijft werken. Voorlopig kan ik via webmail een en ander opvangen maar het werkt moeilijk. Andere accounts op andere domeinen geen probleem.

igvfer_0-1687505310930.png

En een POP3 account aanmaken lukt dan wel. Duidelijk iets mis met het opzetten van de IMAP synchronisatie. Waar gaat het fout, bij Telenet of in Outlook 365.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Outlook 365 mailaccount

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
2 reacties
William_L
Experienced Meerweter
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Heb je de encryptiemethodes vergeleken tussen het werkende en niet werkende account?

Bij mij staan die zo:

Incoming: SSL/TLS

Outgoing: STARTTLS

William

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Ondertussen heeft het probleem zichzelf opgelost. Giseren nog eens geprobeerd en nu zonder problemen.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.