Beantwoorden
Roedy
Freshman Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geen toegang tot Telenet Webmail

Sinds 18/6 heb ik geen toegang tot mijn webmail.

Inloggen op My telenet lukt, maar voor de webmail krijg ik de melding dat mijn login niet klopt, terwijl het dezelfde login gegevens zijn.

Ik heb al verscheidene keren mijn wachtwoord aangepast met steeds hetzelfde resultaat. Vandaag voor de derde keer contact gehad met de hulplijn en probleem is nog steeds niet opgelost.

De domiciliëring daarintegen werkt feilloos 😂

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Geen toegang tot Webmail

0 Likes
15 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Geen toegang tot Telenet Webmail

Eigenlijk betaal je niet voor webmail. Je betaalt voor 10 mailboxen. Wat je gebruikt om je mails te lezen en te versturen is je vrije keuze. Telenet geeft gratis een oplossing waarbij je niets moet installeren, je moet enkel een geschikte browser hebben.

Ik begrijp dat jij het anders ziet. Uw mening is evenveel waard als de mijne. Bij problemen komt het eer niet op aan wie de zwarte piet krijgt, maar wel hoe je tot een bevredigende oplossing komt. Probeer met een andere mailclient (liefst één die een onderdeel is van een grote privacy verzamelaar (lees Google, Microsoft en consoorten), Thunderbird op pc  K-9 mail op Android zijn goede alternatieven. Als dat ook niet werkt dan is er een dringend probleem met je mailbox en daar betaal je inderdaad voor.

0 Likes