Beantwoorden
shima
Freshman Beetjesweter
Berichten: 12
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Handtekening met logo(afbeelding) maken lukt niet!

Sinds een tijdje kan ik de afbeelding bij mijn handtekening niet meer zien.

Bij het aanmaken van een nieuwe handtekening is het ook niet meer mogelijk om een afbeelding toe te voegen.

Het icoontje dat eerder aanwezig was in de werkbalk is verdwenen.

Hetzelfde is ook zo bij het maken van een nieuwe mail, staat er in de werkbalk geen icoontje meer om een afbeelding toe te voegen in de mail.

Heeft er nog iemand dit probleem en weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn?

0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Handtekening met logo(afbeelding) maken lukt niet!

Ik heb ook eens gekeken op webmail en zie inderdaad geen mogelijkheid om een afbeelding toe te voegen onder HTML. Lijkt me een bug. Via Twitter of Facebook kan je dit melden aan TN.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
omo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf!

Handtekening met logo(afbeelding) maken lukt niet!

Hallo

Er is inderdaad een bug!

Sinds kort heeft telenet een aanpassing gedaan.

Waarom goede vraag! Volgens telenet waren er problemen hiermee.

Welke hebben ze me niet medegedeeld. Ook konden ze me niet mededelen

of dit voorlopig was of niet.

Ik werk al meer dan 4 jaar met deze handtekening logo (icoon afbeelding)

geen enkel probleem gehad. Ik had gevraagd om in de toekomst klanten hiervan te verwittigen zodoende geen nodeloze mails en telefoons te moeten doen!

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Handtekening met logo(afbeelding) maken lukt niet!

@omo- Ik denk niet dat het voor TN mogelijk is om alle klanten met zo'n signature te verwittigen voor een bug. Ten eerste gaat dit in tegen de privacy en ten tweede is TN niet het enige bedrijf die dit niet doet. Tot slot is het goed mogelijk dat TN zich niet eens bewust is van een bug. En dat een helpdeskmedewerker hierover weinig informatie kan geven verbaast me ook niets.

 

Zelf verkies ik nog altijd een mailclient (Mozilla Thunderbird; portable versie beschikbaar) boven webmail. Voor mij geen enkel probleem om afbeeldingen toe te voegen. Ik zeg maar...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
shima
Freshman Beetjesweter
Berichten: 12
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Handtekening met logo(afbeelding) maken lukt niet!

Ik heb dit intussen gemeld aan TN via Twitter. Ze gaan dit verder onderzoeken en hebben me aangeraden momenteel het logo weg te halen. Ik wacht nog ff af dus...

0 Likes
shima
Freshman Beetjesweter
Berichten: 12
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Handtekening met logo(afbeelding) maken lukt niet!

Indien ze het bewust hadden voorzien om dit uit te schakelen dan had ik het ook fijn gevonden daarvan op de hoogte gebracht te worden...is iets dat gewoon in het algemeen naar iedereen kan ook de niet gebruikers...en indien ze het niet op voorhand wisten maar nadien doordat mensen beginnen bellen en mailen hierover...kan een melding ook nog...ook al is het om de wel gebruikers gerust te stellen  dat eraan gewerkt wordt...

0 Likes