Beantwoorden
JanVC007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Happy New Year! Tien op tien! Handje vol! It's your eighth party!

Imap instellingen voor mappen

Hallo, mijn naam is Jan Van Caeyzeele, woonachtig te Westende.
Ik heb mijn reserve laptop met Win 10 ENT geïnstalleerd en wil nu mijn mail (windows Live) synchroniseren. Ik merk dat ik alle normale mappen (Postvak In, Sent, Trash, Concepten, junk enz..) binnen krijg, maar zelf aangemaakte mappen zoals Klassement Email 2015 niet. Ik heb deze op mijn voornaamste laptop wel staan en deze worden daar ook gesynchroniseerd.
Kan iemand mij helpen deze te configureren op mijn reserve toestel dat nu in test draait op Win 10 ENT. Met dank bij voorbaat. Jan.

0 Likes
4 reacties
KevinD
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
It's your ninth party! Complimentendag Alles op zijn plek! Star Wars Day

Imap instellingen voor mappen

Hey @JanVC007!

 

Kan je me even laten weten welk Email Programma je gebruikt op de Windows 10 PC?

dan kan ik je aangepaste instructies geven om dit inorde te brengen 🙂

 

- Kevin 

0 Likes
JanVC007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Happy New Year! Tien op tien! Handje vol! It's your eighth party!

Imap instellingen voor mappen

Beste Kevin, zoals in mijn vraagstelling reeds vermeld dacht ik werk ik sids kort met Winows 10 Enterprise en gebruik het mailpropgramma windows Live. Ik hoop je hiermee voldoende info te hebben gegeven.

Ik heb wel nog andere problemen die ik ervaar, bevoorbeeld laad de site van Het Laatste nieuws erg traag op en ik merk dat ik onder Win 10 ENT, erg veel problemen heb met het bekijken van filmpjes uit Bv. het Laatste Nieuws of van andere sites, het programma gaat open en het fragment word afgespeeld en je hoort geluid maar krijgt enkel zwart beeld, als je op de voortgang balk gaat staan zie je wel dat deel van het fargment allemaal erg bizar.

Ik vermoed dat dit de kleie bugs (tekortkomingen) zijn van het nieuwe Win 10. Moest je evenwel raad hebben, dan hoor ik dit erg graag. Groeten, Jan

0 Likes
JanVC007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Happy New Year! Tien op tien! Handje vol! It's your eighth party!

Imap instellingen voor mappen

Jammer dat ik nu al 14 dagen op antwoord wacht, ik ga dit afsluiten en zoek het zelf we verder uit.

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Imap instellingen voor mappen

Waarom markeren mensen iets als een antwoord hoewel het totaal geen antwoord is?

 

Je bericht is op enkele puntjes niet duidelijk....  daarom toch even:

 

- Welk mailprogramma? (windows live mail, win 10 mail, thunderbird,...)

- Welke maidienst? (gmail, hotmail, telenet,....)

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes